השוק

אלביט מערכות תקבל 172 מיליון דולר עבור אספקת טנקים קלים למדינה באסיה

חברת הטכנולוגיה תספק את פתרון הטנקים הקלים "סברה" על בסיס פלטפורמת ASCOD למדינה מאסיה, כשהחוזה יבוצע לאורך שלוש שנים. המנכ"ל בצלאל מכליס הסביר: "פתרון הטנקים הקלים "סברה" יכול לספק ערך מבצעי גבוה לכוחות נוספים"
כפיר אדר | 
בצלאל מכליס, מנכ"ל אלביט מערכות (צילום ישראל סאן, ויקיפדיה)
העסקאות של אלביט מערכות ממשיכות לזרום. החברה הודיעה היום (שלישי) כי קיבלה חוזה בשווי של כ-172 מיליון דולר לאספקת טנקים קלים לצבא המדינה באסיה-פסיפיק. החוזה יבוצע לאורך שלוש שנים.
כקבלן הראשי, אלביט מערכות תספק את פתרון הטנקים הקלים "סברה" על בסיס פלטפורמת ASCOD במעקב המיוצרת על ידי General Dynamics European Land Systems סנטה ברברה מספרד ("GDELS") ועל פלטפורמת Pandur II 8X8 הגלגלים המיוצרים על ידי צבא אקסקליבר מצ'כיה.
פתרון הטנקים הקלים "סברה" באורך 30 טון מספק שילוב ייחודי של יכולת אש חזקה ויכולת תמרון גבוהה. שתי הפלטפורמות יהיו מצוידות בצריח 105 מ"מ ובמגוון תתי מערכות החברה, כולל אלקטרו-אופטי, מראות, מערכות בקרת אש, TORCH-X, מערכות ניהול קרב TM, מוגדרות תוכנת E-LynXTM, מערכות רדיו ומערכות תומכות חיים.
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "חוזה הטנק הקל הזה משקף את שיתוף הפעולה האסטרטגי המועיל הדדי בין אלביט מערכות ל- GDELS על פיתוח וייצור משותף של פתרונות צריח רכב. הפורטפוליו המקיף שלנו של מערכות משנה מספק לנו מעמד חזק בשוק הרכב המשוריין, במיוחד כדרישות המשימה הופכות למגוונות יותר ומשתלבות יותר ויותר. אנו מאמינים כי פתרון טנקים קלים "סברה" יכול לספק ערך מבצעי גבוה לכוחות נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה