השוק

ענקית המשקאות רוכשת את המיזם של כוכב "הכרישים" שנפצע בעזה

יצרנית המשקאות טמפו משקיעה מיליון דולר באפליקציית Linx שנחשפה בתוכנית "הכרישים" בקשת 12, באמצעותה לקוחות יכולים להמליץ על בתי עסק וליהנות מעמלה. מנכ"ל החברה, אביב ימין, נפצע באורח קשה בעזה לאחר צילומי התוכנית
מערכת ice | 
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
מתוכנית "הכרישים" לשותפות עם ענקית המשקאות טמפו: אפליקציית Linx המציעה שיווק חינמי על ידי לקוחות עבור בתי עסק כמו מסעדות ובתי קפה, זכתה להשקעה בסך מיליון דולר תמורת 30% מהמיזם. כך חשף הבוקר "ידיעות אחרונות".
המיזם ששודר בתוכנית הכרישים בספטמבר האחרון בקשת 12, הוצג על ידי שלושה חבר'ה הצעירים שהקימו את הסטארט-אפ xTribute: אביב ימין, שגיב אקרמן ועינן ברנע, שלושתם קצינים יוצאי יחידות מובחרות בצה"ל המשרתים במילואים.
 
השלושה יחד עם שני שותפים נוספים, הקימו כשנה לפני המלחמה את אפליקציית "xTribute", שבהמשך שינו את שמה ל-"Linx" אשר מציעה שיווק לבתי עסק באמצעות צ'יפ שאליו הלקוחות יצמידו את הסלולרי שלהם, יפיצו אותו ברשתות החברתיות, ובכך יקבלו עמלה מכל חבר שיגיע באמצעותם אל המקום.
השלושה ביקשו 500,000 שקל תמורת 2% בלבד מהחברה. יסמין לוקץ' הציעה להם את אותו סכום תמורת 20% מהחברה - אך הם דחו את הצעתה. התוכנית צולמה טרם ה-7 באוקטובר. לאחר שצולמה, מנכ"ל החברה אביב ימין, הוקפץ לשירות מילואים בעזה, ונפצע באורח קשה בתחילת המלחמה, מרימון שהוטל עליו ועל חבריו לצוות מרחפן של חמאס.

הוא אושפז למשך 5 חודשים בבית החולים והחל תהליך שיקום ארוך. לפגישות הבאות של קידום הסטארט אפ היה מגיע כבר בכסא גלגלים. בהמשך התאושש והמשיך בקידום המיזם, שכבר עובד ומצליח בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה