השוק
מקדונלדס קורסת תחת פרשת החיידקים: זו הרשת שמזנקת בענק
בעוד שענקית המזון המהיר מתמודדת עם הפרשה שהביאה לעשרות לקוחות שנפגעו מחיידק אי קולי, רשת צ'יליס מציגה נתונים מרשימים עם גידול של 14% בהכנסות
בעוד ענקיות המזון המהיר בארצות הברית נאבקות לשרוד, רשת צ'יליס מציגה נתונים מרשימים עם גידול של 14% בהכנסות. ההצלחה המפתיעה מגיעה בתקופה מאתגרת במיוחד, כאשר מקדונלד'ס מתמודדת עם משבר חיידק האי-קולי, ורשתות ותיקות כמו TGI פריידייז נמצאות על סף פשיטת רגל.
המפתח להצלחת צ'יליס טמון באסטרטגיית שיווק חכמה המשלבת מחירים תחרותיים עם נוכחות דיגיטלית חזקה. הרשת השיקה את "ביג סמאשר" במחיר אטרקטיבי של 10.99 דולר, תוך שהיא מתגרה ישירות במתחרים עם הבטחה לכמות כפולה של בשר. בנוסף, מבצע ה"טריפל דיפר" - שלוש מנות פתיחה במחיר של פחות מ-20 דולר - הפך ללהיט ויראלי בטיקטוק.
החדשנות של צ'יליס לא מסתכמת רק במחירים אטרקטיביים. הרשת השכילה להבין את רוח התקופה והציעה חוויית אירוח מלאה הכוללת מילוי חוזר של משקאות ונאצ'וס ללא הגבלה. סדרת המרגריטות החודשית במחיר של 6 דולר, ובמיוחד משקה "קוקטייל המכשפות", יצרה באזז משמעותי ברשתות החברתיות.
בזמן שרשתות אחרות מתקשות להתמודד עם יוקר המחיה והשינויים בהרגלי הצריכה, צ'יליס מצליחה לבנות לעצמה מוניטין כרשת שמספקת תמורה הוגנת לכסף. על פי נתוני חברת Placer.ai, הרשת מצליחה למשוך לקוחות חדשים ולשמר את הקיימים בזכות האיזון המושלם בין איכות המזון למחיר.
עוד ב-
המנכ"ל קווין הוחמן מסכם את הסוד להצלחה: "הצרכנים היום מחפשים ערך אמיתי לכספם". בעוד מתחרים נאבקים בסגירת סניפים ומשברים תדמיתיים, צ'יליס ממשיכה להרחיב את פעילותה ולהוכיח שגם בתקופה מאתגרת, עם אסטרטגיה נכונה והבנת צרכי השוק, אפשר להצליח ולשגשג.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה