השוק

רשת המסעדות האהובה נכנסת לפשיטת רגל: נקלעה לחובות עתק

רשת TGI Friday's על סף פשיטת רגל, המצב נובע מהתמודדות קשה עם שינויים בהעדפות הצרכנים, שנוטים יותר לאוכל מהיר ומתקשים להרשות לעצמם ארוחות יקרות יותר במסעדות מסורתיות
מערכת ice |  1
מסעדה סגורה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת המסעדות האמריקאית המפורסמת TGI Friday's, שהפכה לסמל של תרבות האוכל המהיר והאווירה הקלילה, עומדת בפני משבר כלכלי חמור. לפי דיווחים, החברה מחפשת מימון דחוף כהכנה להגשת בקשה להגנה מפני נושים בשבועות הקרובים. המצב נובע מהתמודדות קשה עם שינויים בהעדפות הצרכנים, שנוטים יותר לאוכל מהיר ומתקשים להרשות לעצמם ארוחות יקרות יותר במסעדות מסורתיות.
המשבר של TGI Friday's אינו מקרה בודד בענף המסעדנות. רשתות נוספות כמו Red Lobster ו-Hooters נמצאות גם הן במצוקה כלכלית, כאשר המגמה הכללית מצביעה על העדפה גוברת של הצרכנים למסעדות מהירות יותר וזולות יותר. מגפת הקורונה החריפה את המצב, כאשר סגרים ממושכים וירידה בתנועת הלקוחות פגעו קשות בהכנסות הרשתות.

TGI Friday's, שנוסדה בשנות ה-60 במנהטן כמקום מפגש חברתי חדשני, מנסה כעת להתמודד עם המשבר באמצעות משא ומתן עם מלווים לקבלת הלוואה שתאפשר לה להמשיך בפעילות במהלך הליך פשיטת הרגל. החברה שכרה את שירותיהם של עורכי דין מפירמת Ropes & Gray LLP להכנת הבקשה להגנה מפני נושים, אם כי התוכניות עדיין לא סופיות ועשויות להשתנות.
המשבר של TGI Friday's מדגיש את האתגרים העומדים בפני רשתות מסעדות מסורתיות בעידן של שינויים מהירים בהרגלי הצריכה. הצורך להתאים את המודל העסקי לדרישות השוק המשתנות, תוך התמודדות עם חובות כבדים והוצאות תפעול גבוהות, מציב את הרשת בפני צומת דרכים קריטי. האופן שבו תתמודד TGI Friday's עם המשבר עשוי לשמש כמקרה בוחן לרשתות מסעדות נוספות הנאבקות בסביבה עסקית מאתגרת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    'מלתעות האינפלציה'
    ע. 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשבר הכלכלי הוא תולדה של מגפת הקורונה. בעקבותיה נוצרה אינפלציה והריבית נוגסת בכל חלקה טובה. עסקים דוגמת מסעדות/בתי קפה הם מאוד ממונפים והריביות שהבנקים גוזרים עליהם מובילים לקריסתם.
    סגור