בעולם

מקדונלד'ס, מאחורייך: האם זו הרשת שתהפוך למלכת המזון המהיר?

כשחושבים על מזון מהיר, אצל מרבית האנשים השם הראשון שעולה לראש הוא מקדונלד'ס. אם זה בגלל השיווק המאסיבי או בגלל כמות הסניפים, אין זה משנה, היה נראה שאף אחד לא ישיג אותה, עד עכשיו
מערכת ice | 
המבורגר (צילום pexels)
ארצות הברית, המקום בו נולדה תרבות המזון המהיר, שללא ספק השתלטה על המדינה, עשויה בקרוב להכתיר רשת כזו כ"מלכת המזון המהיר", בקטגוריית העוף והבשר, במקומה של מקדונלד'ס שכובשת את הפסגה מזה שנים רבות.
אם לומר את האמת, אין כמעט רשת שיכולה להתחרות במקדונלד'ס, שלה כמות סניפים אדירה ברחבי ארצות הברית, כ-14,000. מה גם שזו הרשת שעושה את השיווק המאסיבי ביותר, ומשקיעה הון תועפות כדי שכל ילד יכיר את השם והלוגו של הרשת, וזה מצליח לה.
למרות כל אלו, ישנה רשת אחת שעשתה צרות לכל השאר וככל הנראה תמשיך לעשות להן צרות, והיא השלישית בגודלה בארצות הברית. הרשת, "צ'יק א-פילה", סירבה לכל הצעות הרכש שקיבלה עד כה והיא נמצאת בבעלות פרטית. הרשת ידועה בשירות הלקוחות המצוין שלה ובשמירה על לקוחות חוזרים, באחוזים גבוהים מהמתחרות שלה.
שמה של הרשת עלה בעבר לכותרות לאחר שביקורות רבות נשמעו על תרומה שעשתה הרשת, בטענה שהיא תרמה למטרות אנטי להט"ביות. אך ברשת לא התרגשו מהביקורת ואף פתחו סניפים בערים הנחשבות ליברליות, כמו ניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה