השוק

הענקית האמריקאית מנפצת את התחזיות: הכנסות של 9.91 מיליארד דולר

בצל המהפכה שהורגשה בתעשיית הטבק האמריקאית, היצרנית פיליפ מוריס אינטרנשיונל ניפצה את התחזיות בדוחות הכספיים, שהציגו הכנסות של 9.91 מיליארד דולר ברבעון השלישי. בעקבות הדוחות המעולים המנייה זינקה ב-7%
מערכת ice | 
יאצק אולצאק (צילום shutterstock PMI)
אחרי שהציגה דוחות כספיים מעולים בהם ניפצה את ההערכות של הרבעון השלישי של השנה, יצרנית הטבק האמריקאית פיליפ מוריס אינטרנשיונל (PMI), הודיעה ביום שלישי האחרון שהחליטה להעלות את תחזית הרווח השנתית שלה.
בדוחות שפרסמה, החברה דיווחה על הכנסות בגובה 9.91 מיליארד דולר במהלך הרבעון השלישי ועקפה את ההערכות שחזו לה הכנסות של 9.69 מיליארד דולר. גם הרווח המתואם הרבעוני של 1.91 דולר למניה הכה על הערכות של 1.82 דולר למניה.
בפיליפ מוריס, צופים שהרווח המתואם למניה ב-2024, ינוע בין 6.85 ל-6.91 דולר, בהשוואה לטווח הקודם שעמד על 6.67 עד 6.79 דולר. בעקבות הדוחות המעולים, במסחר בבורסה מניית החברה עלתה ב-7%.
אחרי ששוק הטבק האמריקאי היה נתון בקיפאון שנבע מהפופולאריות של מוצרי העישון והטבק המסורתיים, בעקבות השינויים בהעדפות של הצרכנים בשנים האחרונות יחסי הכוחות החלו להשתנות. 
הצרכנים החלו להעדיף לצרוך מוצרים ללא עשן על פני סיגריות דליקות ומוצרי טבק ללעיסה. מי שאחראית למהפכה הזו היא ZYN השוודית שהצליחה במהרה לכבוש את הצעירים בארה"ב בזכות המוצר שלה שמהווה תחליף נטול טבק לסיגריות. המוצר, הוא למעשה שקיק ניקוטין קטן שמונח בין החניכיים לשפתיים. למרות הפופלאריות הגוברת שלו יש לציין המחקרים עוד לא יודעים להצביע מה יהיו ההשפעות שלו בטווח הרחוק על הצרכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה