השוק

בנק UBS: האינפלציה ממשיכה במגמה לעבר היעד של הפד

מארק האפלה, מנהל ההשקעות הראשי של בנק UBS, מפרסם את נתוני הדו"ח היומי. "השורה התחתונה היא שהתחזית המאקרו-כלכלית המשופרת בארה"ב מגבירה את מידת הוודאות שלנו לגבי ההשקפה החיובית שלנו על מניות", כך מציין האפלה
מערכת ice | 
UBS (צילום WIKIMEDIA)
מארק האפלה, מנהל ההשקעות הראשי של UBS Global Wealth Management מפרסם את הדו"ח היומי. ב-2022, הפדרל ריזרב החל במה שיהפוך לסדרת העלאות הריבית המהירה ביותר מאז שנות ה-80, כשהתמודד עם כלכלת ארה"ב עם צמיחה חזקה ואינפלציה בשיא של ארבעה עשורים. הוויכוח בשאלה האם הפד יכול להנדס נחיתה רכה או יגרום למיתון, מעסיק את המשקיעים מאז.
לטענת מארק האפלה, מנהל ההשקעות הראשי בבנק UBS, תיתכן חלופה שלישית; מסלול "ללא נחיתה", עם אינפלציה קרובה ליעד של הפד, אך הצמיחה בגובה או מעל ההערכות הקודמות. נתונים עדכניים מצביעים על כך שכלכלת ארה"ב מתקדמת לקראת תרחיש "אין נחיתה" זה. 
עוד מציין אותו בכיר בבנק ההשקעות UBS, כי שוק העבודה גמיש יותר מהצפוי על רקע כלכלה סולידית בסך הכל וכי האינפלציה ממשיכה במגמה לעבר היעד של הפד. לטעמו של מנהל ההשקעות הראשי ב-UBS, הבחירות לנשיאות ארה"ב לא צפויות לדרדר את היסודות החיוביים.
מארק האפלה, מנהל השקעות ראשי ב-UBS Global Wealth Management: "השורה התחתונה היא שהתחזית המאקרו-כלכלית המשופרת בארה"ב מגבירה את מידת הוודאות שלנו לגבי ההשקפה החיובית שלנו על מניות".
עוד ציין מנהל ההשקעות הראשי של בנק UBS: "שינינו את התחזית שלנו לגבי המניות בארה"ב ל-Atractive מנייטרלי ונתנו יעד של 6,600 ל-S&P 500 עד סוף 2025, מה שמרמז על תשואות כוללות של 13-14% מהרמות הנוכחיות. אנו מצפים שהעליות הללו יניבו תשואות דומות עבור מדד MSCI All Country World, שגם אותו שינינו ל-Atractive".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה