השוק

יצחק תשובה ודודו זבידה בעסקת ענק: זו החברה עליה השתלטו

יצחק תשובה ודודו זבידה מאחדים כוחות: אנשי העסקים חתמו על הסכם להשתלטות על חברת "צילו בלו" (לשעבר חנן מור) העוסקת בייזום והקמת פרויקט בנייה למגורים ולמסחר בארץ ובחו"ל. כמה כסף ישקיעו השניים בחברת הנדל"ן? | כל הפרטים

מערכת ice | 
יצחק תשובה ודודו זבידה (צילום shutterstock, פלאש 90, איתן ריקליס)
אמש (ראשון) נודע כי חברת ניומד אנרג'י, אשר בשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה אישרה, רכישה נוספת בסך 100 מיליון דולר מאגרות החוב של מאגר לוויתן המכונה "לוויתן בונד". כעת, איש העסקים יצחק תשובה עולה לכותרות והפעם בעקבות שיתוף פעולה אסטרטגי וחדש עם היזם דודו זבידה
על פי דיווח החברה לבורסה לניירות ערך בתל אביב, תשובה וזבידה חתמו על הסכם להשתלטות על חברת "צילו בלו" (לשעבר חנן מור) אשר עוסקת בייזום והקמת פרויקטי בנייה למגורים ולמסחר בארץ ובחו"ל.
מלבד זאת, נודע כי היזם דודו זבידה והחברה בבעלותה של חיה שרון, אשתו של יצחק תשובה, ישקיעו בחברת הנדל"ן 55 מיליון שקל תמורת 31.6% ממניותיה.  על פי הדיווח של אתר "כלכליסט", הצדדים יקבלו אופציה לרכישת 23 מיליון מניות נוספות במחיר של 2.4 שקלים למניה.
מדובר במהלך שמהווה אפשרות להשקעה נוספת של 55 מיליון שקל. תוקפו של תנאי זה הינו למשך של שנה, זאת כאשר יצחק תשובה אמור להעניק מימון ליזם זבידה לצורך הרכישה, כך צוין באתר "כלכליסט". 
כאמור, אמש דווח כי חברת ניומד אנרג'י, אשר בשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, אישרה רכישה בסך 100 מיליון דולר מאגרות החוב של מאגר הגז לוויתן. על פי הדיווח, דירקטוריון החברה אישר לאמץ תוכנית נוספת לרכישת אגרות החוב האלו.
אותה תוכנית אסטרטגית נכנסה לתוקף לפני שישה ימים ותוקפה הינו למשך שנתיים. עוד דווח, כי מקורות המימון לצורך מימוש הרכישות יהיו מקורותיה העצמיים של השותפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה