השוק

חברת הבנייה הישראלית כובשת את השוק בשורת עסקאות ענק

שוק ההון ממשיך להביע אמון מלא באאורה: לאחר שורת עסקאות ענק עם בית ההשקעות מור, הפניקס ואחרות גם חברת הביטוח מגדל הופכת לבעלת עניין בחברה הנדל"ן הישראלית כשהיא תחזיק ביותר מ-5% ממניותיה
מערכת ice | 
יעקב אטרקצ'י (צילום יחצ, ראובן קפוצ'נסקי)
חברת אאורה השקעות, הפועלת בשוק הנדל"ן, מדווחת היום (שני) על הבעת אמון נוספת של גוף מוסדי בחברה, לאחר שחברת הביטוח מגדל הגיעה להחזקה של מעל 5% ממניות החברה.
לצד חברת הביטוח מגדל, ישנם בעלי עניין מוסדיים גדולים נוספים בחברה: כלל ביטוח, מנורה מבטחים ומור בית השקעות, המחזיקים בכ-12%, כ-11% וכ-5% בהתאמה. סך החזקות בעלי העניין המוסדיים עומד על כ-33%, וזאת לצד עשרות גופים מוסדיים נוספים המחזיקים אף הם מניות של אאורה.
בנוסף, בחודש יוני 2024 הודיעה אאורה על הרחבת הסכם השקת הון עצמי בפרויקטים שלה עם חברת הביטוח הפניקס, שהכפילה את השקעתה בהון עצמי בפרויקטים של אאורה ל-400 מיליון שקל.
השקעה זו מצטרפת להסכם השקעה דומה בהיקף של כ-350 מיליון שקל בפרויקטים של אאורה, שנחתם בחודש אפריל 2023, ובכך מביאה את סך השקעותיה של הפניקס בפרויקטים ל-750 מיליון שקל.
בתחילת חודש אוקטובר 2024 הודיעה החברה כי מכרה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה 655 יחידות דיור, ואף מעריכה כי תעבור את תחזית המכירות השנתית של למעלה מ-800 יחידות דיור.
היקף מכירת יחידות הדיור מתחילת השנה משקף עלייה בשיעור של כ-252% במספר הדירות שנמכרו, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2023, אז מכרה החברה 186 יחידות דיור. בהתייחס ליעד המכירות המעודכן, החברה מעריכה כי תעמוד בו ואף תעבור אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה