נדל"ן ותשתיות

שוק ההון מביע אמון בענקית הבנייה; תחלק דיבידנד של 20 מיליון

הבעת אמון חזקה נוספת של שוק ההון בחברת אאורה: בית ההשקעות מור חוזר להיות בעל עניין בחברה, עם מעל 5% ממניותיה; החברה תחלק דיבידנד של עשרים מיליון שקל בגין רווחי המחצית הראשונה של 2024; הרווח הנקי של אאורה זינק ב-332% במחצית הראשונה של השנה
שרון בירקמן | 
יעקב אטרקצ'י (צילום יחצ, ראובן קפוצ'נסקי)
בית ההשקעות מור מצטרף לבעלות העניין בחברת אאורה של יעקב אטרקצ'י, מחברות הנדל״ן למגורים הגדולות בישראל. זאת, לצד כלל ביטוח ומנורה מבטחים, המחזיקות כ-12% וכ-11% מאאורה בהתאמה, ועשרות גופים מוסדיים נוספים.
אאורה מדווחת על הבעת אמון נוספת של גוף מוסדי בחברה עם שובו של בית ההשקעות מור להיות בעל עניין בחברה עם החזקה של מעל 5%. לצד בית השקעות מור ישנם בעלי עניין מוסדיים גדולים בחברה, כלל ביטוח ומנורה מבטחים, המחזיקים בכ-12% וכ-11% בהתאמה. סך החזקות בעלי העניין המוסדיים עומד על כ-28%, לצד עשרות גופים מוסדיים נוספים המחזיקים אף הם מניות של אאורה. 

עוד מדווחת החברה על חלוקת דיבידנד בהיקף של עשרים מיליון שקל בגין רווחי המחצית הראשונה של 2024. חלוקה זו מצטרפת לדיבידנד בהיקף של עשרים מיליון שקל שכבר חולק השנה כך שהיקף חלוקת הדיבידנד לבעלי המניות השנה מסתכם לסך של ארבעים מיליון שקל.
מניית אאורה זינקה ב-1.500% מאז תקופת הקורונה. רווחי החברה בחציון הראשון של 2024 זינקו ב-332%. החברה עדכנה כלפי מעלה את יעדי המכירות שלה להמשך השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה