נדל"ן ותשתיות

העלאת דירוג לאאורה למרות המלחמה וסביבת המאקרו המאתגרת

מידרוג העלתה את הדירוג של חברת הנדל"ן אאורה ל-A2.il עם אופק יציב, בזכות שיפור מתמשך בביצועים התפעוליים והכנסות הצפויות לעלות על 1.5 מיליארד שקל בשנים הקרובות; הדירוג נתמך בפיזור רחב של פרויקטים הפונים למגוון אוכלוסיות ובניסיון רב של החברה בתחום ההתחדשות העירונית
מערכת ice | 
יעקב אטרקצ'י (צילום יחצ, ראובן קפוצ'נסקי)
מידרוג העלתה את הדירוג של אאורה השקעות מ-A3.il ל-A2.il עם אופק דירוג יציב על רקע איתנות פיננסית והישגים משמעותיים, למרות האתגרים הנוכחיים. ההעלאה בדירוג מיוחסת לשיפור מתמשך בביצועים התפעוליים של החברה, עם תחזית להכנסות שנתיות שצפויות לעלות על 1.5 מיליארד שקל בשנים הקרובות יחד עם רווחיות גולמית טובה. לפי תרחיש הבסיס של מידרוג, הכנסות החברה מפעילות הייזום צפויות להסתכם בטווח הקצר-בינוני בכ-1.7-2.1 מיליארד שקל בשנה.
מידרוג מציינת כי אאורה נהנית מפיזור גבוה של פרויקטים הפונים לטווח אוכלוסיה רחב וכן מצבר פרויקטים משמעותי לתכנון עתידי. מידרוג מציינת כי החברה נהנית משיעור רווחיות גבוה בשל עליית מחירי הדירות ותמהיל הפרויקטים. כמו כן, נגישותה למקורות חוב והון מוערכת כטובה.

אאורה, המתמחה בייזום, תכנון והקמת מתחמי התחדשות עירונית בערים מרכזיות, ממשיכה להתרחב עם 15 פרויקטים בביצוע לבניית 3,551 יחידות דיור, מהם שווקו 2,765. בנוסף, לחברה 16 פרויקטים בתכנון המיועדים לשיווק עד סוף 2025 בהיקף של 6,426 יחידות דיור, לצד תוכניות לעוד 13,000 יחידות דיור עתידיות.
רכישת חברת מגידו מהווה חלק מהאסטרטגיה להרחבת הפעילות של אאורה לערים פריפריאליות ולקהלים רחבים יותר. היכולות של מגידו בביצוע פרויקטים קטנים ובינוניים צפויות לחזק את החברה במגזר ההתחדשות העירונית, תחום שבו אאורה צברה ניסיון רב.
העלאת הדירוג מצד מידרוג מבוססת על תרחישים שונים, בהם גיוס אג"ח, רכישת קרקעות והשקעות בפרויקטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה