השוק

הפניקס בעסקת ענק: מגדילה את השקעתה באאורה ל-750 מיליון שקל

בשל ההצלחה המרשימה שהיא רושמת בשוק הנדל"ן, הפניקס החליטה להשקיע בפרויקטים של קבוצת אאורה. כעת, שנה לאחר ההשקעה הראשונית, הפניקס מכריזה על הגדלת ההשקעה בחברה ל-750 מיליון שקל. כל הפרטים
מערכת ice | 
יעקב אטרקצ'י (צילום Magma Images, פלאש 90, ראובן קפוצנסקי)
חברת אאורה השקעות, מדווחת על הבעת אמון מצד חברת הביטוח הפניקס וכעת, זו הכריזה על  הכפלת השקעותיה בפרויקטים של אאורה, כך שתשקיע 400 מיליון שקל כהון עצמי באופן ישיר בפרויקטים החדשים של הקבוצה.
ההשקעה שהוכרזה זה עתה, מצטרפת להסכם השקעה דומה של כ-350 מיליון שקל בפרויקטים של אאורה, אשר נחתם בין השתיים במהלך חודש אפריל 2023 ומביא את סך השקעותיה של הפניקס בפרויקטים לסכום כולל של 750 מיליון שקל.
הסכם ההשקעה הישיר בפרויקטים מאפשר לאאורה להאיץ באופן משמעותי את היקף הפעילות והפרויקטים בביצוע ושיווק, ללא הגדלת החוב וללא דילול בעלי המניות של הקבוצה ומבטיח חוסן כלכלי, איתנות וגמישות פיננסית, הפחתת עלויות מימון ומספק יתרונות בולטים לחברה נוכח סביבת הריבית ותנאי המאקרו. תמורת מימון ההון העצמי בשיעור של 65% בפרויקטים, הפניקס תהיה זכאית ל-30% מרווחי הפרויקטים בהם היא השקיעה.
יעקב אטרקצ׳י, מנכ״ל ובעלים של אאורה, התייחס לפרטים ומסר: ״אנו שמחים על הבעת האמון של הפניקס בחברה, בהנהלה ובפוטנציאל הכלכלי של אאורה. ההשקעה, התורמת לחוסן הפיננסי של הקבוצה, מיועדת להון העצמי של פרויקטים חדשים שיפתחו, זאת מבלי להגדיל את היקף החוב שלנו וללא דילול של בעלי המניות של הקבוצה".
אטרקצ'י, המשיך בדבריו ואמר: "נוכל להאיץ כעת את מספר הפרויקטים בשיווק וביצוע במטרה להגיע בשנה הקרובה לקצב מכירות שנתי של לפחות 1,000 דירות וכ-5,000 דירות בביצוע. אני מודה לאיל בן סימון, מנכ״ל הפניקס, לגיא פורת ולכל הנהלת הפניקס על האמון ועל השותפות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה