השוק

מניית חברת הכטב"מים הישראלית נוסקת ב-56%: העסקה הגדולה בתולדותיה

קבוצת אירודרום הישראלית, סגרה את העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה ב-137 מיליון שקל, במסגרתה תספק  כטב"מים ומוצרים נלווים לחברת ממשלתית. בזכות כך, המנייה של החברה נסקה ב-56%.
מערכת ice |  3
כלי טיס בלתי מאויש (צילום ויקיפדיה/ נחמיה גרשוני-איילהו)
קבוצת אירודרום בע"מ הישראלית, המפתחת, מייצרת ומספקת כטב"מים ומערכות איסוף, עיבוד, ניתוח והנגשת מידע מהאוויר ללקוחות בשוק האזרחי והביטחוני, סגרה את העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה ב-137 מיליון שקל, במסגרתה תספק  כטב"מים ומוצרים נלווים לחברת ממשלתית. בזכות כך, המנייה של החברה נסקה היום (ראשון) ב-56%.
בהודעה הרשמית של החברה לבורסה לניירות ערך בתל אביב נכתב: "החברה מתכבדת לעדכן כי ביום 15 באוקטובר 2024, קיבלה החברה לאספקת כלי טיס בלתי מאוישים מסוגים שונים ומוצרים נלווים בהיקף כספי משוער של 137 מיליון שקל (בתוספת מע״מ) ללקוח ממשלתי.
האספקות נשוא המכרז ייפרסו על פני תקופה בת 12 חודשים ממועד הזכייה כאשר להערכת החברה, אספקות ראשונות צפויות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2025 וכפופות להוצאת הזמנת רכש מתאימה מאת הלקוח. הסכומים שישולמו יהיו צמודים למדד המחירים לצרכן ולשער הדולר.
כמו כן ולמען שלמות התמונה יובהר, כי במסגרת ההתקשרות, הלקוח אינו מחויב לניצול מלוא ההיקף הכספי של המכרז. להערכת החברה, הלקוח צפוי להוציא לחברה מספר הזמנות מעת לעת לאורך תקופת ההתקשרות, והחברה תעדכן בדבר ההזמנות בנפרד כמו גם בגין מועדי האספקה הצפויים. כמו כן הוראות ההתקשרות קובעות כי ללקוח עומדת האופציה לה אריך את תקופת ההתקשרות מול החברה ל-12 חודשים נוספים במחירים הקבועים במכרז ובהיקף דומה.
יצוין כי, המידע וההערכות לעניין הזמנות רכש מהלקוח, היקפן, ומועדי האספקות בהתאם למכרז הינם "מידע צופה פני עתיד", כהגדרתו בחוק ניירות ערך, אשר אין כל ודאות כי יתממש, כולו או חלקו. המידע וההערכות כמפורט בדוח זה עשויים שלא להתממש, או להתממש באופן שונה, בין היתר, בשל גורמים שאינם בהכרח בשליטת החברה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירודרום
    דודי 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המניה זולה גם לאחר העליה היום. היא תמשיך לעלות
    סגור
  • תמונה
    Cato 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התמונה של מל"ט,של אלביט מערכות
    סגור
  • לאן אתה רוצה שהיא תגיע ? (ל"ת)
    פולי 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור