השוק

תמנון מגייסת 12 מיליון דולר: מה תעשה בכסף?

חברת ״תמנון״ מגייסת 12 מיליון דולר בסבב גיוס A לפיתוח פלטפורמה לזיהוי ותיקון פרצון אבטחה בענן המנוהלת על ידי שילוב אדם ובינה מלאכותית. הפלטפורמה המשלבת מודלים של בינה מלאכותית ובינה אנושית כחלק משירות המפחית 90% מחשיפות האבטחה בענן ב-90 ימים
מערכת ice | 
תמנון (צילום הלנה הולמס)
חברת תמנון שפיתחה פלטפורמת שירות מנוהל לתיקון פרצות בענן מבוססת מומחים, מודיעה היום (רביעי) על גיוס הון של 12 מיליון דולר בסבב גיוס A. סבב הגיוס הובל על ידי קרן הסייבר Bright Pixel Capital, בהשתתפות משקיעים חדשים כמו הקרנות Blu Ventures ו-Mindset Ventures לצד המשקיעים הקיימים כמו Merlin Ventures, הקרן Secret Chord Ventures, קרן ההון סיכון Inner Loop Capital וגם - Elron Ventures. 
תמנון היא פלטפורמה היברידית המנוהלת באמצעות שילוב אדם ובינה מלאכותית לזיהוי ותיקון פרצות האבטחה בענן. החברה שהוקמה על ידי ותיקים בתעשיית אבטחת הענן ובינה מלאכותית ולמידת מכונה, משלבת את היכולות האלה במטרה לספק תהליך ניהול מקצועי ואוטומטי לזיהוי ותיקון פרצות בענן מבלי לפגוע בפעולות העסקיות.

תמנון מפחיתה את החשיפות בענן ומחזקת את אבטחת הענן על ידי אופטימיזציה וחיזוק תהליכי סדר עדיפויות, מיון, תיקון ומניעה, ובמטרה לתמוך בתכנית ניהול חשיפות איומים מתמשכת (CTEM).
“שיטות תיקון בענן המנוהלות על ידי אוטומציה או על ידי בני אדם בלבד לא יכולות להתמודד עם המורכבות של ניהול מצב אבטחת הענן. הרעיון להסתמך לחלוטין על אוטומציה בתיקון אינו ישים , הדבר מסוכן מדי ליישם בסביבות ייצור קריטיות ללא התערבות אנושית. מומחיות אנושית ופיקוח נשארים חיוניים כדי להבטיח את היעילות של כל תהליכי ה- SecOps בענן המונעת על ידי אוטומציה או AI,” אומרת מרינה סגל, מנכ"לית ומייסדת שותפה של תמנון. ״תמנון משלבת את הטכנולוגיה ייעודית מבוססת בינה מלאכותית שנועדה לתיקון סיכוני אבטחת מידע בענן, בהנחיית פיקוח אנושי כדי לבצע תיקונים בבטחה בסביבות ענן מורכבות. גישה זו מאפשרת ללקוחות שלנו להפחית את החשיפות הקריטיות לאיומי סייבר כמעט לאפס תוך חודשים ספורים לאחר תחילת ההתקשרות. אנו אסירי תודה למשקיעים, השותפים והלקוחות שלנו על תמיכתם במשימה זו.”
עם תמנון, לקוחות מדווחים על שיפורים משמעותיים ביכולת האבטחה שלהם בענן, עם הפחתת 90% מהחשיפות הקריטיות לאיומים בענן תוך 90 הימים הראשונים של השירות, בעוד שהם משקיעים רק 10% מהמשאבים שהיו נדרשים בדרך כלל, בשימוש בשירותים מקצועיים מסורתיים. ללא תמנון, ארגונים היו צריכים להעסיק עד פי עשרה מהכוח אדם לאבטחת הענן כדי להשיג תוצאות דומות.
״אחת הבעיות הגדולות באימוץ טכנולוגיות סקיוריטי היא שאין צוותים ומשאבים לנהל אותן. תמנון מאפשרת לחברות לעשות את זה ולהתרחב במהירות, כך שהיזמים ומנהלי הפיתוח יכולים להחליט עם איזה טכנולוגיות ובאיזה סדר גודל להתרחב בקלות.״ אומר שי מישל, שותף מנהל בקרן ההשקעות Merlin Ventures.
על פי גרטנר, ההשקעה באבטחת ענן צפויה לגדול ב-24% בשנת 2024.. הרחבת תהליכי האבטחה, האצת הזמן הממוצע לפתרון (MTTR) של התראות, והפחתת שטח ההתקפה, הם בראש סדרי העדיפויות של מנהלי אבטחה וסיכונים בחברות שמשתמשות בשירותי ענן. 
“חיזוק מצב האבטחה בענן שלנו הוא צורך עסקי קריטי, , והשירות המנוהל החדשני של תמנון מספק תוצאות מדידות וממשיות באופן מהיר ויעיל לארגון שלנו,” אמר בריאן די פייטרו, מנהל אבטחת המידע ב-Warner Music Group. “עם תמנון, הצלחנו לתקן במהירות תצורות שגויות ולהאיץ את בשלות האבטחה שלנו בענן תוך שמירה על המשכיות תפעולית. זה אפשר לנו לשמור על רמות ביצועים גבוהות תוך עמידה במדדי הביצועים ובהסכמי רמת השירות החשובים.”
השקעה חדשה זו מביאה את סך ההשקעות של תמנון ליותר מ-18 מיליון דולר, פחות  משנה לאחר שהשלימה את סבב הסיד שלה בראשות מרלין ונצ'רס וסיקרט קורד ונצ'רס. מאז, תמנון יותר מהכפילה את בסיס הלקוחות שלה וכעת משרתת ארגונים מתעשיות שונות ברחבי צפון אמריקה, כולל ביטוח, בידור, בריאות, קמעונאות ושירותים מקצועיים. תמנון תשתמש בגיוס ההון כדי להאיץ את פיתוח הפלטפורמה, להרחיב את השותפויות, ולהמשיך לקדם חדשנות בתחום ניהול תיקון אבטחת הענן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה