דיגיטל וטק

תמנון מתחדשת: ממנה בכירים ומשלימה גיוס סיד

חברת הסייבר מודיעה על גיוס סיד של כ-5.1 מיליון דולר. בנוסף חברת הסייבר ממנה בכירים: רן נחמיאס כ-CBO ויונתן ליבוביץ כ-VP of Technical Services
מערכת ice | 
תמנון (צילום הלנה הולמס)
חברת הסייבר תמנון, שפיתחה את פלטפורמת Assisted Cloud Remediation - שירות שמכווין מומחי אבטחת תשתיות ענן לתקן בעיות אבטחה במהירות ובבטחה, מודיעה על גיוס סייד של 5.1 מיליון דולר.
את סבב הגיוס הובילו קרנות ההון סיכון Merlin Ventures ו-Secret Chord Ventures, יחד עם הקרנות Inner Loop Capital, toDay Ventures וElron Ventures. ובכירים מתעשיית סייבר העולמית לרבות אודי מוקדי - יו״ר פעיל והמייסד של סייברארק ועופר בן-נון - המנכ״ל והמייסד של טאלון.
בנוסף וכחלק מתהליך הצמיחה של החברה, ממנה תמנון את רן נחמיאס כ-CBO, ואת יונתן ליבוביץ כ-VP of Technical Services. נחמיאס, ששימש במגוון תפקידי מכירות ושיווק בצ׳ק פוינט, Aqua Security, מיקרוסופט ו-Cyberpion, יהיה אמון על מחלקות המכירות והשיווק.
ליבוביץ, שעבד בעבר במגוון תפקידים בצ׳ק פוינט, Medidata Solutions ו-Imperva, יהיה אמון על הקמת צוות של מומחי אבטחת ענן שיסייעו ללקוחות בהטמעת הפלטפורמה.
״אנחנו פותחים שחר של יום חדש בתחום שירותי אבטחת מידע מנוהלים- MSSP בענן, הדנ״א הישראלי בחברה יחד עם הטכנולוגיה הייחודית הקרנות השותפות והכסף שהושקע ימצבו את החברה בחוד החנית של תעשיית הסייבר״, אומרת מרינה סגל מנכ״לית ומייסדת שותפה בחברת תמנון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה