השוק

נאייקס בהסכמים משמעותיים חדשים: המניה עולה במסחר המוקדם

נאייקס הישראלית שעוסקת בפתרונות תשלומים במכונות אוטומטיות חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם הענקית Adyan ובמקביל הודיעה על כניסה לסליקת תשלומים בתחנות להטענת רכבים חשמליים; המניה עולה במסחר במוקדם בניגוד למגמה
ניצן כהן |  1
מסחר בבורסה (צילום vecteezy)
נאייקס הישראלית הודיעה היום שתי הודעות משמעותיות. ההודעה הראשונה היא למעשה שיתוף פעולה אסטרטגי עם Adyan ההולנדית ואילו ההודעה השניה היא כניסה לשוק חדש ומשמעותי.
אם כן, הסכם שיתוף הפעולה החדש עם Adyan הוא משמעותי מכיוון שמדובר בחברת ענק שמספקת שירותי סליקה באמצעות רשתות טלפונים סלולריים ובכלל באמצעות מכשירים שמחוברים לרשת הסולר. החברה סולקת תשלומים עבור ענקיות כמו  מיקרוסופטף ספוטיפי ו-ebay אבל לא רק. החברה נסחרת בהולנד לפי שווי שוק של כ-41 מיליארד אירו. 
באופן עקרוני שיתוף פעולה של נאייקס עם החברה ההולנדית פותח לה דלתות לשווקים חדשים וללקוחות חדשים וזה משמעותי. ההודעה השניה והמעניינת לא פחות היא התחלת עבודה של נאייקס בעולמות התשלומים בעמדות הטענה של מכוניות חשמליות וגם זה שוק שנמצא בתאוצה ומכניס את החברה לעולמות שהיא לא הייתה בהם.
נאייקס נזכיר עוסקת בפתרונות סליקת אשראי וניהול של מכונות אוטומטיות וזה אומר שלמעשה נאייקס מספקת מסופים שמאפשרים לגבות תשלום באמצעים דיגיטליים ומכאן ששתי ההודעה של החברה מכניסות אותה לעולמות חדשים ומעניינים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לנייאקס יש חברה לייצור עמדות טעינה לרכבים חשמליים
    ?? ?? 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא תחום חדש לה אומנם העמדות הם כישלון מוחלט אבל הסליקה שלהם אמורה לעבוד
    סגור