השוק

בזק חושפת: אלו הצעדים המפתיעים לעתיד טוב יותר בישראל

קבוצת בזק מציגה את דו"ח ה-ESG לשנת 2023: התחייבות לשיוויון מגדרי, צמצום הפער הדיגיטלי והפחתת פליטות פחמן, לצד מאמצי סיוע לחיילים ולמפונים במלחמת "חרבות ברזל"
מערכת ice | 
בזק (צילום shutterstock)
קבוצת בזק פרסמה את דוח ה-ESG לשנת 2023, שבו היא מציגה את מאמציה בתחום האחריות התאגידית ואת יעדיה לקידום קיימות חברתית וסביבתית. הדו"ח מדגיש את חזון הקבוצה לחיבור ישראל לעתיד טוב יותר באמצעות יוזמות חברתיות, שוויון מגדרי, גיוון והכלה, וכן צמצום הפער הדיגיטלי.
הדו"ח מציין את ההשקעה של בזק וחנויותיה – פלאפון, yes, ובזק בינלאומי TECH -  בקידום דיוון והכלה. בין היעדים שהקבוצה שואפת להשיג עד 2030: הגדלת שיעור הנשים בתפקידי ניהול ל-50%, העלאת שיעור הנשים בדירקטוריון ל-40% והגדלת הייצוג מאוכלוסיות גיוון ל-20%. כמו כן, החברה שואפת להשיג אפס פליטות פחמן עד 2025.
בין הישגי הקבוצה לשנה זו: מתן שירותי תקשורת ליותר מ-630 עמותות בשווי של כ-4.8 מיליון שקל, הקמת מרכזי ידע טכנולוגיים לבני נוער ברחבי הארץ, ותמיכה בקהילה ביום המעשים הטובים ובחדרי מחשב לילדים ולמבוגרים. במסגרת מאמצי ההתנדבות, הקבוצה פועלת גם בזמן מלחמת "חרבות ברזל" עם סיוע למפונים, תרומות לחיילים והקמת חיבורי אינטרנט חינם למקלטים.
יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד: "קבוצת בזק גאה לפרסם את דו"ח ה-ESG החמישי של החברה, שנועד להציג את פעילותנו בתחומי האחריות התאגידית ואת החשיבות שאנו רואים בהתעצמות המגמה בשנים האחרונות, להגברת השקיפות ושיתוף המידע. כקבוצת התקשורת הגדולה בישראל, בעודנו בעיצומה של המלחמה, אנו רואים בעצמנו חלק בלתי נפרד ממאמצי התקומה הישראלית, ונמשיך לפעול ללא לאות בתחומי פעילותנו כדי לחבר את כולם ובכל מקום"

יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד (צילום: אוראל כהן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה