השוק

בעלת השליטה בבזק במהלך משמעותי: הונפקה תמורת מיליארד שקל

ביקום, בעלת השליטה בבזק, ביקום, השלימה מהלך משמעותי של החלפת אג"חים עם סדרה חדשה שתיפרע בסוף שנת 2029. אמון המחזיקים בקבוצה הוביל לביקושים גדולים והנפקה מוצלחת של מיליארד שקל כחלק מהחלפה של הסדרה הקיימת 
מערכת ice |  1
בזק (צילום shutterstock)
בהמשך להגדלת אחזקותיהם של בעלי השליטה בבזק וביקום, ביקום השלימה אמש (חמישי) מהלך משמעותי של החלפת אג"חים עם סדרה חדשה שתיפרע בסוף שנת 2029. אמון המחזיקים בקבוצה הוביל לביקושים גדולים והנפקה מוצלחת של מיליארד שקל כחלק מהחלפה של הסדרה הקיימת.
כחלק מאסטרטגית טווח ארוך של בעלי השליטה בקבוצת בזק, ביקום מודיעה על הנפקה של סדרת אג"ח ז' בסך מיליארד שקל אשר תישא ריבית של 5.5%. קרן החוב של סדרה זו תיפרע בסוף שנת 2029. ההנפקה בוצעה כחלק מהחלפה חלקית ביחס של 1:1.01 מול סדרה ו' הקיימת. 
סדרת האג"ח החדשה של ביקום דורגה בדירוג A3 עם אופק יציב וצפויה גם היא להיכנס למדדים המרכזיים בשבועות הקרובים. מהלך זה, כחלק ממהלך של הארכת מח"מ החוב של ביקום, נועד להגדיל את הגמישות הפיננסית של ביקום ומדגיש את הראייה ארוכת הטווח של בעלי השליטה ונכונותם להמשיך להחזיק בבזק תוך אמון מלא באסטרטגיית הקבוצה.
בזק ממשיכה להוות אי של יציבות במשק הישראלי ולהציג פרופיל פיננסי חזק וביצועים תפעוליים מוצלחים בכל מנועי הליבה לצד המשך השקעות בסיבים ודור 5, ותמיכה באוכלוסיות השונות בכל רחבי המדינה. 
בנוסף למהלך המשמעותי בגזרת החוב, בעלי השליטה ממשיכים להגדיל אחזקותיהם בקבוצה ברבעונים האחרונים, ועד כה השלימו הגדלה של כ-10% בהחזקתם בביקום דרך רכישות עצמיות וכ-1% נוסף בהחזקתה הישירה של ביקום בבזק. החתמים בהנפקה היו לידר שוקי הון והיא לוותה ע"י פירמת עורכי הדין שבלת ושות'
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוידנד
    חייקה 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם הדוידנד
    סגור