השוק

הראל ויזל במהלך מרגש: זה המוצר שיימכר ב-99.90 שקל

TERMINAL X במחווה לזכרו של לוחם ביחידת דובדבן רס"ל אמיר פישר ז"ל, ומשיקה חולצות עם ששת הקעקועים שהיו על גופו וביטאו את המסע והסיפור האישי של חייו. כל ההכנסות יתרמו לעמותה שתיבחר ע"י המשפחה, החולצות זמינות לרכישה באתר האופנה TERMINAL X במידות S-XXL ובמחיר של 99.90 שקל
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, מסך אתר terminalx.)
אתר האופנה המוביל בישראל, TERMINAL X, במחווה מרגשת להנצחת זכרו של רס"ל אמיר פישר ז"ל, בן 22 מתל אביב, השיה חייל בודד שעלה לארץ מגאנה שבאפריקה בגיל 18 וחצי ונפל בקרבות של צה"ל בעזה.
הוא ויתר על קריירה מבטיחה כשחקן כדורגל מקצועי, והחליט לעלות לישראל במטרה לשרת בצה"ל, מתוך ציונות ואהבת הארץ. אמיר, שהיה לו חשוב לתרום למדינה בשירות משמעותי בצבא, התגייס תחילה ליחידת שלדג ולאחר מכן עבר לשרת ביחידת דובדבן, שם השתלב במהירות בצוות '40' וקיבל את הכינוי "פיש". אמיר, שהוקפץ בבוקר ה- 7 באוקטובר לכפר עזה, נלחם יחד עם הצוות שלו בהגנה והצלת תושבי הקיבוץ.
אמיר והצוות הספיקו לטהר בקיבוץ 3 בתים ממחבלים, ובמהלך הפעילות אמיר נפל בקרב יחד עם מפקד הפלוגה שלו. אמיר היה אהוב ומוערך על ידי כל סובביו. חבריו לצוות מספרים שהיה אדם עם לב טהור, בעל רגישות, ואכפתיות יוצאות דופן, כאשר אחד המשפטים שמתארים את אמיר לאורך השירות שלו הוא "החייל הבודד הכי לא בודד". תמיד מוקף באנשים ואף פעם לא היה לבד.
אמיר במהלך חייו קעקע על גופו 6 קעקועים שהיו קרובים לליבו, וקעקוע בולט במיוחד היה של פאזל המורכב מ-4 חלקים, אשר ייצג את משפחתו הקרובה. חלומו של אמיר היה להוסיף, לאחר השחרור מצה"ל חתיכת פאזל נוספת עם מספר הצוות (40), דבר שלא הספיק לעשות. לאחר נפילתו, חבריו לצוות בחרו לקעקע על גופם את חתיכת הפאזל החסרה, עם מספר הצוות (40), כמחווה לזכרו.
משפחתו של אמיר, כחלק מפעולות ההנצחה לזכרו, פנו לאתר האופנה Terminal X להקמת ליין של חולצות עליהן יהיו מודפסים הקעקועים של אמיר בצבעים שונים ובמיקומים שהיו על גופו. Terminal X נרתמו לרעיון ולביצוע של פרויקט הנצחה זה, וכעת משיקים ליין של חולצות T-shirt של המותג  Billabong המשלבות את הקעקועים שהיו על גופו. ⁠לקולקציה הצטלמו, שני חברים של אמיר, חבר לצוות מדובדבן וחבר מהבית שיחד שיחקו כדורגל, כחלק מהמחווה לקולקציה לזכרו.

צילום: דימה טליאנסקי
הקעקועים על גופו של אמיר, היו חלק מסע החיים שעבר, וחלק בלתי נפרד מאישיותו. החולצות שעוצבו לזכרו בשיתוף משפחתו וחבריו, מטרתן להוות סמל לזכרו, לדמותו ולהעביר מסרים של אהבה ואחווה, בדיוק כפי שחי את חייו. החולצות זמינות לרכישה באתר האופנה TERMINAL X במידות S-XXL ובמחיר של 99.90. את החולצות ניתן להזמין באתר TERMINAL X  ולקבל משלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית. כל ההכנסות ממכירת החולצות ייתרמו לעמותה שתיבחר על ידי משפחתו של אמיר פישר ז"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה