השוק

ליאורה עופר בעסקת ענק: רוכשת חברה ישראלית ב-1.2 מיליארד שקל

מליסרון, החברה שבשליטת ליאורה עופר, נמצאת במשא ומתן מתקדם מאוד לרכישת 50% נוספים מחברת הנדל"ן למגורים אביב ייזום, תמורת כ-600 מיליון שקל, שיצטרפו ל-603 מיליון השקלים שכבר שילמה עבור 50% מחברת הנדל"ן, ובך תשלים את רכישת 100% מהחברה תמורת יותר מ-1.2 מיליארד שקל
מערכת ice | 
ליאורה עופר (צילום ורדי כהנא, shutterstock)
מליסרון, החברה שבשליטת ליאורה עופר, נמצאת במשא ומתן מתקדם מאוד לרכישת 50% נוספים מחברת הנדל"ן למגורים אביב ייזום, שבשליטת היזמים דורון אביב ודפנה הרלב, זאת תמורת כ-600 מיליון שקל, אחרי שכבר רכשה לפני שנתיים 50% מהחברה תמורת 603 מיליון שקל. כך על פי הפרסום היום (רביעי) ב"כלכליסט".
לפני כשנתיים רכשה מליסרון 50% מחברת הבנייה אביב ייזום, לפי שווי חברה של 836 מיליון שקל. כעת, השווי של החברה מזנק ל-1.2 מיליארד שקל, אותם תשלם כאמור מליסרון אחרי שתגדיל את השליטה בחברה ל-100% ותשלם עבור כך כאמור בטוטאל קמת יותר מ-1.2 מיליארד שקל.
חברת מליסרון, בשליטתה של אשת העסקים ליאורה עופר, דיווחה לאחרונה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024. על פי דו"ח החברה, ניכר שיפור בפרמטרים התפעוליים כגון גידול ב-NOI וגידול ב-FFO, עלייה דו-ספרתית בפדיונות בקניונים ועלייה חדה ברווחי החברה. הפדיונות בקניוני מליסרון בחודשים ינואר עד אפריל השנה צמחו בכ-15%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. וזאת תוך גידול של כ-7% בכמות המבקרים בקניונים.
עם פרסום התוצאות הכספיות של מליסרון לרבעון הראשון השנה, התייחס מנכ"ל החברה אופיר שריד לנתונים, כמו גם לפעילותה של אביב ייזום כשאמר: "בפעילות הייזום למגורים, החלה אביב ייזום (המוחזקת ב-50% על ידי החברה) בשיווקם של ארבעה פרויקטים משמעותיים במרכז הארץ בהיקף כולל של 510 יח"ד ונערכת לתחילת הקמתם".

עוד הוסיף ואמר שריד: "בשלב המכירה המוקדמת נמכרו תוך תקופה קצרה 54 יח"ד אשר יניבו לאביב ייזום תמורה כוללת של כ-180 מיליון שקל. אנו מחזקים את חיילי צה״ל וכוחות הביטחון, שנלחמים להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל, משתתפים בצער משפחות החללים, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומייחלים לשובם של כל החטופים במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה