השוק

הממשלה במכרז ענק: זו החברה שעומדת להרוויח עשרות מיליוני שקלים

לאחר שזכתה בפרויקט הענק של רכבת ישראל שיניב לה מאות מיליוני שקלים. קבוצת אפקון, חושפת שזכתה במכרז של חברה ממשלתית למערכת בקרה בהיקף של כ-35 מיליון שקל
מערכת ice | 
דוד הראלי (צילום יחצ, shutterstock)
קבוצת אפקון החזקות, אחת החברות המובילות בישראל בביצוע ומתן שירות לאתרים ולפרויקטים עתירי מערכות וטכנולוגיה, פרסמה היום (שלישי) כי זכתה במכרז של חברה ממשלתית למערכת בקרה.
המרכז, נעמד בהיקף כולל של כ-35 מיליון שקל, כאשר 21 מיליון שקל מוגדרים כהזמנת בסיס וכ-14 מיליון שקל באופציות. כזכור, רק לאחרונה פורסם שהחברה גם עומדת להוציא לפעול פרויקט ענק עבור רכבת ישראל אשר מוערך בהיקף כולל של 414 מיליון שקל. כמו כן, החברה פרסמה במהלך חודש אוגוסט את תוצאותיה במחצית הראשונה והרבעון השני של השנה ובהם הציגה זינק חסר תקדים של 156% ברווח הנקי שעמד על 8.7 מיליון שקל.
דוד הראלי מנכ"ל אפקון, התייחס לפרסומים ומסר בתגובה כי: "אפקון, ממשיכה לדבוק באסטרטגיה להרחבת צבר רווחי וחזק ממוקד בפעילויות הליבה ובעיקר מוטה טכנולוגיה ותשתיות חכמות. אנו מדווחים על הסכם עם חברה ממשלתית מובילה בהיקף מצרפי של 35 מיליון שקל להתקנת מערכות בקרה, זכייה במכרז מסוג זה מביאה לידי ביטוי את חוזקתה של אפקון כמובילת שוק בתחום הבקרה והטכנולוגיות בישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה