השוק

מהפכה בתחבורה הציבורית: רכבת ישראל בפרויקט של כחצי מיליארד שקל

קבוצת אפקון החזקות הודיעה כי בהמשך למשא ומתן שהתנהל בין החברה הבת לבין רכבת ישראל, אישר דירקטוריון הרכבת את עדכון העברת האחריות להקמת 7 תחנות השנאה בפרויקט,  בהיקף כספי של כ-414 מיליון שקל. צפי לסיום העבודות: תוך 4 שנים
מערכת ice |  4
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
קבוצת אפקון החזקות (ת״א: אפהח), החברה הישראלית שמתמחה בביצוע ומתן שירות לאתרים ולפרויקטים עתירי מערכות וטכנולוגיה, הודיעה הבוקר (חמישי) כי בהמשך למשא ומתן שהתנהל בין החברה הבת לבין רכבת ישראל, אישר דירקטוריון הרכבת את עדכון העברת האחריות להקמת 7 תחנות השנאה בפרויקט לחברה הבת במישרין (חלף תחת קבלן המשנה), בהיקף כספי של כ- 414 מיליון שקל. 
הקמת התחנות האמורות כוללות תכנון והקמת תחנות להשנאה ממתח עליון, לאספקת החשמל לקווי הרכבת החשמליים (Design & Build), והצפי לסיום העבודות הינו כארבע שנים ממועד חתימת ההסכם. ההסכם צפוי להיחתם בשבועות הקרובים, בכפוף לאישור דירקטוריון החברה וקבלת אישור נציגי המדינה הרלוונטיים.
קבלת כל האישורים הנדרשים כמפורט לעיל, היקף העבודות הסופיות בפרויקט ולוחות הזמנים לביצוען מהוות מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, המבוסס, בין היתר על חתימה על התוספת להסכם וקבלת אישור גורמי המדינה הרלוונטיים, תכניות העבודה והפיתוח של הרכבת ועמידה בהן, ותחזיות והערכות של החברה ומידע המצוי בידיה נכון למועד פרסום הדוח.
הערכה זו עשויה שלא להתממש בפועל, או להתממש באופן שונה מהותית מכפי שנצפה, בין היתר עקב שינוי במי מהגורמים הנ"ל או בגורמי הסיכון החלים על פעילותה של החברה.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי רוצה ללוות אותי לרכבת?
    רונלי המלווה 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    .. .. .. ..
    סגור
  • נלווה אותך בתנאי אחד - אל תחזרי!!!!!! (ל"ת)
    עופי!!!!!! 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 1.
    אני מלווה אתכם לעלות על הרכבת שלי
    רונלי המלווה 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    choo choo....
    סגור
  • לא, תודה, לא בא לנו לעלות לארץ הכוניפות (ל"ת)
    סעי ואל תחזרי 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור