השוק

המותג הבינלאומי פותח סניף חדש בישראל - בהשקעת 1.2 מיליון שקל

מותג האיפור הבינלאומי NARS מתרחב בארץ ומפותח חנות שביעית בגראנד קניון בבאר שבע. "קצב פתיחת חנויות המותג חשפה את הביקוש והעניין הרב סביב המותג בקרב הישראלים"
מערכת ice | 
ישראל (צילום shutterstock)
חנות שביעית של מותג האיפור הבינלאומית NARS תיפתח בגרנד קניון באר שבע. לילית קוסמטיקה באמצעות "לילית קמעונאות" השקיעה 1.2 מיליון שקלים בפתיחת החנות שתשתרע על שטח של 45 מ"ר. בחנות יהיה ניתן להנות מהקולקציות החדשות של המותג, איפוק מקצועי מלא לרבות, איפור ערב לאירועים והדרכת איפור ממאפרים ברמה בינלאומית. המחירים בחנות יהיו דומים למכירים של המותג באירופה וינועו בין 95-250 שקלים.
יעל בילט צין, מבעלי החברה ומנכ"לית לילית קמעונאות סיפרה, "קצב פתיחת חנויות המותג חשפה את הביקוש והעניין הרב סביב המותג בקרב הישראלים, שבמשך שנים נהגו לרכוש את מוצריו בחו״ל ומאז הגעתו לארץ יכולים ליהנות משירות מקצועי ע"י מאפרים מקצועיים ולקבל התאמות איפור אישיות ומדויקות, לצד חווית קניה שלא נראתה לפני כן בישראל."

החנות החדשה, NARS גראנד קניון באר שבע (צילום: גלינה טולצינסקי)
והוסיפה "פתיחת חנות נוספת של המותג דווקא בימים אלה, מעידה על החוסן הלאומי והעסקי של ישראל גם בתקופה הקשה הזו, ואנו סמוכים ובטוחים שהחנות החדשה תתרום יחד עם שאר העסקים בישראל להבטחת המשך הצמיחה של הכלכלה הישראלית."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה