כסף וצרכנות

רשת בתי הקפה פותחת סניף דגל בישראל: זו העיר שנבחרה

רשת קפה גרג פותחת סניף דגל 'בפארק אפק' באזור תעשיה ראש העין בהשקעה של 2 מיליון שקל. הסניף החדש משתרע על שתי קומות של 450 מ"ר. בקומה השניה תיפתח גלרייה לאירועי חברה/ אירועים פרטיים
מערכת ice | 
בית קפה (צילום pexels)
רשת קפה גרג, מהמובילות בישראל עם כ-120 סניפים ברחבי הארץ, פותחת בימים אלה סניף דגל בפארק אפק, איזור התעשייה ראש העין, בהשקעה הנאמדת בכ-2 מיליון שקל. הסניף החדש משלב תפריט ושירות לשעות הבוקר למשרדים, מפעלים, עובדים וחברות, הפועלים בפארק אפק, ובשעות הערב למגזר הפרטי.
הסניף בפארק אפק משתרע על שטח של כ450 מ"ר, על פני שתי קומות, והוא מעוצב בסגנון בית קפה אורבני, עם קומה הראשונה הכוללת כ 120 מקומות ישיבה ובקומה השנייה גלריית אירועים, המשתרעת על שטח של כ 250 מ"ר, המיועדת לאירועי חברה/ ישיבות  או אירועים פרטיים עד 200 איש. בקומת האירועים עמדת טאבון לאפייה במקום של פיצות, מאפים, לחמים טריים ועוד.

קפה גרג פארק אפק. צילום: אסף לוי
לדברי יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מבעלי גרג: "זהו הסניף הראשון שהרשת מציעה בו גלריה לאירועים. בחרנו פתיחת סניף דגל זה באזור תעשייה שוקק חיים גם בשעות היום וגם בשעות הערב, ואנו מאמינים שקונספט זה יהווה דוגמא לסניפים נוספים שניפתח בהמשך". 
לפני כשבועיים פתחה רשת קפה 'ביגה', מקבוצת גרג, סניף בקונספט חדש, בקריית ים, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה