רכילות עסקית

קפה גרג משיקה: הקמפיין בו הושקעו מאות אלפי שקלים

רשת קפה גרג יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת תפריט  ילדים לקיץ  2024 המקדם מנות מזינות. הקמפיין יעלה בהשקעה של כ – 650 אלף שקל
מערכת ice |  1
יאיר מלכה (צילום אלעד גוטמן)
רשת קפה גרג משיקה בימים אלה את תפריט ילדים לקיץ 2024 , במסגרת זו תצא בקמפיין חדש בהשקעה הנאמדת בכ – 650 אלף שקל.  הקמפיין של רשת גרג  נערך ע"י  משרד הפרסום MYSOCIAL ,ויעלה בתחילת יולי, תחת הסולגן : "הקיץ הזה אוכלים כמו גדולים", והוא כולל פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות משפענים ופרסום רחב בנקודות המכירה, ברחבי הארץ. 
במסגרת הקמפיין תחשוף רשת גרג  את  התפריט העשיר לילדים, עם מגוון המנות, תוך התמקדות במנות  המורכבות מכל אבות המזון, אשר מלוות בצעצוע מתנה, המשתנה במהלך תקופה.

(קרדיט: עידן ספיב)
לדברי יאיר מלכה בעלי רשת גרג: "הקמפיין יתמקד בחשיפת מנות  מיוחדות ומזינות בתפריט הילדים המוגשות ברשת, כבר החל מחודש יולי- פתיחת החופש הגדול. המנות מבטיחות חווית אכילה לכל המשפחה, תוך מתן ארוחת ילדים אטרקטיבית עבור הילד מצד אחד, ומזינה עבור הדאגה ההורית מצד שני".  
עוד מסר מלכה:  "קמפיין זה נולד מתוך תובנה כי עם כניסת החופש הגדול, אנחנו נופלים עם ילדנו 'במלכודת המזון המהיר' הפחות מזין מטבעו, ורצינו לאפשר להורים אלטרנטיבה טובה ומגוונת תוך שמירה על ערכים תזונתיים" . 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יקר לי בגרג
    אבי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירים שמאפשרים ארוחה זוגית, עם ילדים הבילוי יקר.
    סגור