קריירה ולימודים

אבל בבאר שבע: אחד האנשים האהובים בעיר הלך לעולמו

שמעון מלכה, שהיה ממייסדי השוק בעיר, פעיל חברתי וציבורי, שהיה מעורב במגוון יוזמות לקידום העיר ורווחת תושביה, נפטר
מערכת ice |  3
בניין עיריית באר שבע (צילום עירית באר שבע)
באר שבע מתעטפת באבל עם לכתו של שמעון מלכה, דמות מפתח בחיי הקהילה והמסחר בעיר. מלכה, שהיה ממייסדי השוק העירוני ושימש כמנהלו במשך עשור, הותיר חותם עמוק על המרקם החברתי והכלכלי של בירת הנגב.
"איש אשכולות ואדם של עשייה למען הזולת" - כך מתאר אותו אבינועם מימון, יו"ר ועדת סוחרי השוק העירוני, שעבד לצדו של מלכה למעלה מ-40 שנה ל-br7news. מימון מדגיש את נדיבותו חסרת הגבולות של מלכה: "לא היה אדם אחד שפנה לקבלת עזרה ולא נענה בחיוב מכל הלב והנשמה".

השוק העירוני של באר שבע, שמלכה היה מעמודי התווך שלו, מהווה מוקד חיוני בחיי היומיום של העיר. הוא אינו רק מרכז מסחרי, אלא גם מקום מפגש תרבותי המשקף את הגיוון האנושי של באר שבע. תחת הנהגתו של מלכה, השוק שגשג והפך לסמל של קהילתיות וחיוניות עירונית.
פעילותו של מלכה חרגה הרבה מעבר לניהול השוק. כפעיל חברתי וציבורי, הוא היה מעורב במגוון יוזמות לקידום העיר ורווחת תושביה. דמותו מסמלת את רוח ההתנדבות והמעורבות הקהילתית שמאפיינת את באר שבע בעשורים האחרונים.
לכתו של מלכה מותיר חלל גדול בקהילה העסקית והחברתית של באר שבע. סוחרי השוק ותושבי העיר מרכינים ראש ומביעים את השתתפותם בצער המשפחה. הלווייתו התקיימה אמש בבית העלמין החדש בעיר, כאשר המשפחה תשב שבעה בביתו ברחוב דוד פנקס.
מורשתו של שמעון מלכה תמשיך ללוות את השוק העירוני ואת באר שבע כולה. היא מהווה תזכורת לכוחה של מנהיגות קהילתית ולחשיבותם של אנשים שמקדישים את חייהם לשיפור חיי הסובבים אותם. האתגר עבור הקהילה העסקית והחברתית בבאר שבע יהיה להמשיך את מפעל חייו ולשמר את רוח ההתנדבות והעזרה ההדדית שהוא ייצג.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משתתף בצערכם (ל"ת)
    קטמון 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אבידה גדולה
    שמן 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש מיוחד.דור הולך ונעלם..לב זהב תרם בסתר ובגלוי לכל אדם שהיה צריך משהו..אבלים על לכתך איש אהוב ומיוחד
    סגור
  • 1.
    דום לב
    אבי 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו כולם מהחיסונים של פייזר עד היום מתו מיליון וחצי בישראל מדום לב פייזר עבדו על כוחם רימו את כוחם אין דבר כזה חיסון נגד וירוס בכוונ כדי לרצוח כדי לדלל המדינה צחקה על כוחם נא להכין צוואות אין זמן כול המחוסנים נשאר להן עוד 3 שהים בלבד לחיות זה בא בפיתומיות המוות. מהחיסונים ככה שי שלי העתונאי אמר והרב אמנון יצחק
    סגור