השוק

הבכיר במלונות פתאל מגלה: "זה היעד הבא של הרשת"

דווקא בשנה קשה לתיירות בישראל, רשת מלונות פתאל רושמת שיא הכנסות, וזאת בזכות מלונותיה באירופה. רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות פתאל במערב אירופה, מגלה מה תוכנית ההתרחבות הבאה של הרשת המצליחה
מערכת ice |  2
דוד פתאל (צילום מסך מתוך אתר פתאל)
גם בשנה קשה מאוד לתיירות בישראל, רשמה רשת מלונות פתאל הכנסות שיא בתולדותיה, כאשר ברבעון השני של השנה, רשמה עליה של 5% לסכום כולל של 1.99 מיליארד שקל, בהשוואה ל-1.89 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. לפי החברה, העלייה בהכנסות נובעת בין היתר מפתיחת בתי מלון חדשים, עלייה באחוזי התפוסה, עלייה במחיר הממוצע לחדר ועלייה בשערי החליפין. תחזיות החברה להמשך השנה, צפויות לנוע בין 7.8-8.2 מיליארד שקל, המבטאות עלייה ממוצעת  של בין 11%-6% ביחס להכנסות החברה בשנת 2023.
למי שמתפלא נזכיר כי פתאל חולשת על כ-250 מלונות באירופה, לעומת 50 "בלבד" בישראל. בחודש האחרון זכתה הרשת להישג בינ"ל כאשר שני מלונות מרשת לאונרדו פתאל צויינו על ידי המגזין נשיונל ג'יאוגרפיק: מלון The Dilly בלונדון הוכתר כאחד המלונות הטובים ביותר לביקור בלונדון, ומלון The Manor שרכשה לאחרונה הרשת בהולנד, הוכתר כאחד משבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם.
רונן ניסנבאום
רונן ניסנבאום (צילום: יח"צ)
מי שאחראי על מלונות פתאל במערב אירופה, רונן ניסנבאום, התראיין הבוקר ל"ידיעות אחרונות" וסיפר כי 85% מההכנסות והרווחיות של פתאל מגיעות מאירופה, וכי להערכתו ב-2025 רק 15% ממלונות פתאל יהיו בישראל. 
לגבי התוכניות לעתיד, מגלה ניסנבאום, "לפני המלחמה הסתכלנו על רכישות בדובאי, מרוקו ותוניסיה, אבל הכוונה העיקרית שלנו כעת היא להיכנס לארה"ב. במיוחד מעניינת אותנו ניו-יורק, אותה אני מכיר היטב".

לדברי ניסנבאום בריאיון, "את הרכישות בחו"ל אנחנו מבצעים באמצעות קרן ההשקעות מספר 2 שגייס פתאל מהמוסדיים בארץ. זו קרן של 400 מיליון אירו, ועוד 400 מיליון אירו אשראי שנתנו לנו הבנקים. בתכנון כעת להרים קרן 4 הרבה יותר גדולה - לגייס מיליארד אירו ולהגיע תוך 4 שנים ל-400 מלונות בחו"ל. אנחנו לא רק קונים, אלא גם מפתחים מלונות. קנינו שטח ובנינו מלון בדבלין, אירלנד, ונפתח גם באדינבורו, סקוטלנד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חופשה באחד ממלונות החברה
    ר 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בושה של מלון בושה וחרפה של יחס ובושה שבכלל עושים עליהם כתבה אני אישית לא אחזור לעולם לאף אחד ממלונות הרשת לא בארץ ולא בחו"ל אכזבה שעלתה לי המון כסף!! פשוט בושה
    סגור
  • 1.
    פתאל !!!!!
    יעל בוהדנה (ב"ש) 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין על פתאל בעולם.. כל חופשה חוויה !!! צוותים, אוכל, אירוח, איכפתיות, האוויר, הכל מהכל, פשוט ללא פשרה. תמיד כיף לחזור ולנפוש במלונות פתאל, בארץ ובעולם??
    סגור