תיירות

הישג לרשת פתאל: אלו שני המלונות שלה שנבחרו לטובים ביותר

שני מלונות מרשת לאונרדו מבית פתאל, נבחרו למלונות הטובים ביותר על ידי המגזין הוותיק הנחשב, נשיונל ג'אוגרפיק: מלון 'דה דילי' נבחר ל'מלון הטוב ביותר בלונדון עבור אירוח משפחות', ומלון 'דה מנור' נבחר ל'מלון הייחודי והטוב ביותר עבור אורחים המבקשים להרגיש כמו מקומיים באמסטרדם'
מערכת ice |  6
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הישג לשני מלונות מרשת לאונרדו פתאל שצויינו על ידי המגזין נשיונל ג'יאוגרפיק: מלון The Dilly בלונדון הוכתר כאחד המלונות הטובים ביותר לביקור בלונדון, ומלון The Manor שרכשה לאחרונה הרשת בהולנד, הוכתר כאחד משבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם.
הבחירות בשני בתי המלון, 'דה דילי' בלונדון ו'דה מנור' באמסטרדם נעשו במסגרת שתי כתבות שונות, האחת סוקרת את תשעת המלונות הטובים ביותר בלונדון והשנייה, את שבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם. 

לונדון. צילום: מלונות לאונרדו מבית פתאל
מנימוקי המערכת למלון 'דה דילי' כטוב ביותר לאירוח משפחות: "הבקרים במלון דילי מתחילים בבריכה מקורה באורך 12 מ' (אטרקציה נדירה מאוד במרכז לונדון). היא נפתחת ב 06:30 בבוקר, כך שילדים אוהבים לשחות בה עוד בטרם ארוחת הבוקר, ורק אחר כך להגיע ולנסות את מכונת הפנקייקים בבופה. תוך כדי העונג שמספקת שעת התה, בסגנון הלונדוני של המלון, הכוללת למשל, ביג בן משוקולד ממולא בגנאש פטל, תוכלו ליהנות מהנוף המשקיף על פיקדילי. כשתסיימו, בקשו מרשי, השוער האגדי של המלון, להצביע על כל מיקומי הצילום הטובים ביותר של 'הארי פוטר'.
"המלון במרחק הליכה של פחות מ-10 דקות מחנות הצעצועים האמליס בת שבע הקומות או מ'סופרנובה' שם תוכלו לזלול המבורגרים מעולים וכמובן חמש דקות הליכה מכיכר פיקדילי שההתרגשות ממנו בלילה לעולם לא עוברת, אם אתה ילד או מבוגר".

אמסטרדם. צילום: Flare Department
מנימוקי המערכת לבחירת מלון 'מנור' כייחודי ביותר לאורחים המבקשים להרגיש כמו מקומיים: "מלון Manor גורם לאורחיו להרגיש פחות כמו תיירים ויותר כמו חברים שבאו לביקור בעיר. המלון, השוכן במבנה שהיה בעבר בית חולים (כוכב הכדורגל ההולנדי יוהאן קרויף נולד שם), ממוקם בשכונת Oost הנעימה, במרחק הליכה קצר מגן החיות המלכותי ARTIS של אמסטרדם, מוזיאון Wereldmuseum ופארק Oosterpark הפורח, בו ממוקמת רכבת הרים שמשמשת להיט בקרב הקטנטנים. בשבתות, טיילו בשוק Dappermarkt הסמוך, המוכר תוצרת חקלאית, פרחים, ומטעמים הולנדיים. כדי להרגיש באמת כמו תושב אמסטרדם, קחו אופניים במלון וצאו לחקור את השכונה. בניגוד לצי האופניים הצבעוני להשכרה במקומות שונים, שמסגיר את העובדה שאתם תיירים, אופניים שתיקחו ב The Manor הם שחורים".

רשת מלונות פתאל מונה כ-300 בתי מלון, מהם 63 בישראל (מתוכם 41 פעילים ו-22 מלונות בהקמה). באירופה ברשותה כ-230 מלונות נוספים (כולל בהקמה), הפרושים ברחבי אירופה ואגן הים התיכון ב-21 מדינות.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אכזבה
    עמי 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארץ,מלונות מתחת לכל ביקורת. שירות -0 ישרוטל עולה על פתאל באלף דרגות
    סגור
  • 5.
    בושה של רשת
    שיר 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת גרועה בלי מענה ושירות גרוע
    סגור
  • 4.
    איחס
    אנג'לינה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינעל אבו אבו
    סגור
  • 3.
    פחי אשפה
    Zztop 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור יש את הישראלים הפריירים שמשלמים פ 3 מאמסטרדם או לונדון וממננים אותם ..יופי של דיל ..אילת פח אשפה אבל ישראלים מכפתליאנרוצההכולכלול חרה חרה ..בושה של בתי מלון בארץ ...עשה עסק טוב הפאטל הזה
    סגור
  • 2.
    המלון דה דילי' נפלא
    יצחק 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התארחתי במלון לפני שנה .נפלא בכל מובן.
    סגור
  • 1.
    ובארץ המלונות זוהמה בחדרי אוכל ובמטבח
    גלעד 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה עוד קנייה של כתבה
    סגור