השוק

אריאלי א.אל משתלטת על אלרון ונצ'רס - בעסקה של 53 מיליון דולר

חברת אריאלי אי.אל רכשה 59.14% ממניות חברת אלרון ונצ’רס, מה שמעניק לה שליטה מלאה בחברת ההחזקות בתחום הסייבר והתוכנה. אלרון ונצ’רס מחזיקה נכסים בשווי מעל 250 מיליון דולר, עם פורטפוליו של למעלה מ-19 חברות. הרכישה צפויה להניע השקעות ולטפח צמיחה בתחומים של אבטחת סייבר ותוכנות B2B 

מערכת ice | 
ליסיה בכר מנוח (צילום יחצ)
חברת אריאלי אי.אל, מקבוצת "אריאלי", הודיעה היום על רכישת 59.14% ממניות חברת ההחזקות הוותיקה בתחום הסייבר והתוכנה, אלרון ונצ’רס, במחיר של 53.2 מיליון דולר. הרכישה בוצעה מחברת השקעות דיסקונט ומעניקה לאריאלי אי.אל שליטה מלאה באלרון ונצ’רס, אשר פועלת בשותפות ארוכת שנים עם רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ דרך שיתוף הפעולה האסטרטגי RDC.
על פי הדיווח בספונסר, אלרון ונצ’רס מחזיקה נכסים מנוהלים בשווי של מעל 250 מיליון דולר, ומביאה עימה פורטפוליו רחב של מעל 19 חברות בתחומי הסייבר, תוכנות B2B ומכשור רפואי. מאז 2010, החברה השלימה 15 אקזיטים בהיקף כולל של כ-2.2 מיליארד דולר. רכישת אריאלי אי.אל מציינת את המעבר לשלב חדש, בו תתמקד בצמיחה והשקעות בתחומים אלו.
ליסיה בכר-מנוח, שותפה-מנהלת באריאלי אי.אל, מונתה לראש דירקטוריון אלרון ונצ’רס, עם מינוי נוסף של אריק בנטוב ואוון רנוב לדירקטוריון החברה. בכר-מנוח הביעה התלהבות מהזדמנות להניע השקעות ולפטר צמיחה בשוק הגלובלי באמצעות שיתוף פעולה עם צוותי אלרון ו-RDC.
ירון אלעד ואליק עציון, ההנהלה הבכירה באלרון מסרו: "אנו נרגשים לקראת ההזדמנות לשלב את הניסיון המשותף והידע בטיפוח מיזמים טכנולוגיים ישראלים, עם רשת הקשרים הגלובלית והיכולות העסקיות הנרחבות של אריאלי".
לדברי החברות, ההשקעה נועדה לחזק את האקוסיסטם של ההייטק הישראלי, במיוחד בתחומים של אבטחת סייבר, תוכנות B2B וטכנולוגיות אזרחיות. חברות פורטפוליו של אלרון כגון Cybersixgill ו-Cynerio ייהנו מהיכולת של אריאלי להרחיב את הנגישות לשוק הגלובלי, תוך שמירה על המומחיות והחזון האסטרטגי של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה