השוק

בי קיור לייזר עברה לרווח נקי, והציגה הכנסות ב-19 מיליון שקל: "דרך חדשה"

החברה השלימה במחצית הראשונה של השנה שורה של מהלכים עסקיים שתרמו לשיפור העסקי, ביניהם: יישום תכנית התייעלות, הגברת מאמצי שיווק וחתימת הסכמים עם מפיצים בחו"ל. היו"ר יקי ודמני: "שבעי רצון מהשיפור בתוצאות העסקיות, מכווני מטרה להמשיך את המגמה ולהישאר צנועים וחדורי אמונה"
מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
חברת אריקה בי-קיור לייזר פרסמה הבוקר (ראשון) את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2024, בהן ניכרת צמיחה משמעותית ובחינה מחדש של מצב הרווחיות. לאחר שנים של הפסדים מצרפיים של כ-63 מיליון שקל בשנים 2021-2023, החברה דיווחה על רווח גולמי של כ-14.5 מיליון שקל, עלייה מ-12.5 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד.
החברה דיווחה בדוחותיה שיפור משמעותי, המתבטא בצמיחה בהכנסות ובמעבר לרווחיות, לאחר שהציגה בשנים 2021-2023 הפסד מצרפי של כ-63 מיליון שקל. בסיכומו של דבר, החברה סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2024 עם צמיחה בהכנסות לכ-19.1 מיליון שקל ועם מעבר לרווח נקי.
 

הרווח התפעולי הסתכם בכ-200 אלף שקל, בהשוואה להפסד של כ-9.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, הודות לצמצום הוצאות המכירה והשיווק ולקבלת החזר מע"מ מאנגליה בסך של כ-1.6 מיליון שקל. בנוסף, החברה רשמה רווח נקי של כ-93 אלף שקל, לעומת הפסד של כ-9.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2023.
השיפור הכלכלי נובע מהצעדים שננקטו על ידי הנהלת החברה, בראשות המנכ"ל רונן גולדשטיין והיו"ר יקי ודמני, אשר התמקדה בהפחתת הוצאות והגדלת הכנסות, בעיקר בשווקים הבינלאומיים. החברה גם פועלת להרחבת פעילותה באסיה באמצעות מגעים עם מפיץ חדש בסין.
כחלק מהאסטרטגיה העסקית החדשה, אריקה בי-קיור לייזר מתמקדת בארבעה תחומים עיקריים: כאבים, קוסמטיקה, לייף סטייל ורפואה. במסגרת תחום הרפואה, החברה מתכננת להקים חברת בת לפיתוח פרויקטים רפואיים, כולל מחקרים להקלת תופעות הלוואי של טיפולים כימותרפיים.

 
החברה, שהוקמה בשנת 2007 על ידי מיקי וציפי שלוסר, מתמקדת בפיתוח ושיווק מכשירים בטכנולוגיית "לייזר רך" לטיפול בכאבים ובעיות אורתופדיות, לצד מכירת מוצרי קוסמטיקה כמו "אייגן" ו-"אפיליידי". יו"ר החברה הוא יקי ודמני והמנכ"ל הוא רונן גולדשטיין.
יקי ודמני, יו"ר אריקה בי-קיור לייזר: "במחצית הראשונה של שנת 2024 באים לידי ביטוי הפירות הראשונים של המהלכים המשמעותיים שהובילו דירקטוריון החברה והנהלתה, בעיקר מתחילתה של השנה. לאחר החלפת מרבית מחברי הדירקטוריון ומינויו של רונן גולדשטיין כמנכ"ל החברה, פעלנו כדי לייעל את מבנה העלויות של החברה באמצעות יישומה של תכנית התייעלות מקיפה.
"לצד זאת הגברנו מאמצים כדי להעמיק את הפעילות הבינלאומית באמצעות חתימת הסכמים עם מפיצים מקומיים  במדינות שונות. בדוחות אלה אנו כבר רואים גידול במכירות בשווקים אלה ואנו צופים שמגמה זו תימשך  ביתר שאת בעתיד. במקביל, אנו מתכוונים להתחיל וליישם בחודשים הקרובים ובמהלך שנת 2025 אסטרטגיה עסקית חדשה.
"בבסיסה גיבוש ארבעה תחומי פעילות בהם תתמקד החברה, תחת הגדרת זהות  תאגידית חדשה של "חברה ישראלית הפועלת בארץ ובחו"ל לשיפור איכות החיים של הפרט". אנו שבעי רצון מהשיפור בתוצאות העסקיות עם זאת מכווני מטרה להמשיך את המגמה, להישאר צנועים וחדורי אמונה בעובדי החברה, במוצריה ובדרך החדשה והמאתגרת אליה יצאנו השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה