השוק

חברת הענק הישראלית מסתבכת: מדוע נקנסה בכ-100 אלף שקל?

חברת "אריקה בי קיור לייזר" הישראלית, ספגה קנס כספי של 92,265 שקל מהרשות לניירות ערך, זאת בשל אי כהונת שני דירקטורים חיצוניים כנדרש על פי חוק החברות במשך יותר מ-90 ימים
מערכת ice | 
בורסה בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת "אריקה בי קיור לייזר" הישראלית, אחת מחברות הביו-מד הגדולות בארץ, מסתבכת בגדול אחרי שספגה קנס כספי גבוה בסכום של 92,265 שקל מהרשות לניירות ערך, זאת בשל אי כהונת שני דירקטורים חיצוניים כנדרש על פי חוק החברות במשך יותר מ-90 ימים.
על פי הפרסום היום (שלישי) ב"ישראל היום", החברה, שעוסקת בפיתוח וייצור מכשיר "בי-קיור לייזר" לטיפול בכאב ובפצעים, ספגה את הקנס בהתאם לחוק הקבוע ברשות לניירות ערך, בכך שכאמור ביצעה עבירה ממושכת.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי לאחר שחברת יפאורה קיזזה 12.6 מיליון שקל לחברת המים המינרליים מי עדן, בטענה שלקחה ממנה את הזיכיון להפצת מוצריה לפני סיום ההסכם, ובעקבות תביעה שהגישה נגדה מי עדן בתגובה, הגיעו השתיים לפני מספר חודשים להסדר גישור. בהסדר נקבע כי יפאורה שבשליטת קרור אחזקות תחזיר את מלוא הסכום שקיזזה חד צדדית למי עדן, והסכם ההפצה בין השתיים יוארך לתקופה קצרה. 
אלא שלפני מספר שבועות נרשמה התפתחות דרמטית, לפיה הרשות לניירות ערך החליטה להטיל קנס של 396.5 אלף שקל, על חברת קרור, שמחזיקה בשליטה על יפאורה, זאת בגין הפרה של חובת גילוי השלכות החלטת מי עדן להעביר מידיה את הפצת מוצריה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה