השוק

הדרמה בפרמאונט נמשכת: האם נמצא קונה חדש?

העסקה עם סקיידאנס לא תצא לפועל? אדגר ברונפמן ג'וניור מנסה לעצור אותה ברגע האחרון. לדבריו - מדובר באופציה טובה יותר לבעלי המניות. לא ברור עם שרי רדסטון תסכים. ומה יהיה המהלך הבא של הקונה הפוטנציאלית?
מערכת ice | 
פרמאונט (צילום Alex Millauer / Shutterstock.com)
האם המהלך של אדגר ברונפמן ג'וניור יעצור את המיזוג של פרמאונט עם סקיידאנס? היום (שלישי) פורסם כי האיש שעמד בעבר בראש ענקית המוזיקה וורנר, הציע לשרי רדסטון עסקה חלופית לעסקת סקיידאנס. מקורות מדווחים כי ברונפמן הציע לרכוש את החברה שאוחזת במניות בפרמאונט תמורת 4.3 מיליארד דולר.
על-פי דיווח וול סטריט ג'ורנל, ההצעה כוללת סכום של 1.5 מיליארד דולר שיוקדשו להפחתת חובות החברה וגם תכסה את הסכום שהחברה תיאלץ לשלם במידה ותבחר בהצעה שאינה של סקיידאנס. ברונפמן מתעקש שלמרות שמדובר בסכום דומה למה שסקיידאנס הציעו לענקית המדיה היא עסקה טובה יותר לבעלי המניות.
לדבריו, בעלי המניות של פרמאונט לא ידוללו כמו שהם צפויים להיות במידה והעסקה עם סקיידאנס תצא לדרך כמתוכנן. ההצעה התקבלה כחלק מתקופה הקבועה בחוזה עם סקיידאנס בה פרמאונט יכולה לקבל הצעות נוספות. בעקבות ההצעה של ברונפמן קיימת אפשרות כי תקופה זו תוארך ותתאפשר קבלת הצעות נוספות. בינתיים לא התקבלו תגובות מהחברות על הפרסומים בוול סטריט ג'ורנל, אך לסקיידאנס יש אפשרות לשפר את העסקה שלה לאור ההצעה החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה