השוק

מיטב חוגגת: ההכנסות זינקו ב-26%; תחלק דיבידנד של 20 מיליון שקל

מיטב בית השקעות, מפרסמת את תוצאותיה במהלך הרבעון השני של השנה. החברה מציגה זינוק של 26% בהכנסות שהגיעו לסכום של 405 מיליון שקל ועלייה דרמטית בדווח התפעולי שעלה ב-71%
מערכת ice | 
אילן רביב (צילום רמי זרנגר)
מיטב בית השקעות, פרסמה אתמול (שני), את תוצאותיה ברבעון השני של השנה. במקביל למצב הביטחוני ותמונת המצב במשק הישראלי, החברה מציגה בנתוני הדו"ח עליות מרשימות בהכנסות וברווחים.
ההכנסות של מיטב במהלך הרבעון השני של השנה, הגיעו לסכום כולל של 405 מיליון שקל, מה שמעיד על עלייה של 26% לעומת הנתון של התקופה המקבילה בשנה שעברה שעמד על 322 מיליון דולר. עיקר העלייה בתקופת הדוח נובעת מהגידול בהכנסות מניהול קופות גמל ופנסיה של הקבוצה, הכנסות חבר הבורסה ומהכנסות מפעילות אשראי חוץ בנקאי.
הרווח תפעולי תזרימי במהלך התקופה עלה ב-35% והוא הסתכם ב-135 מיליון שקל לעומת הנתון של הרבעון השני של 2023 שעמד על 102 מיליון שקל. הרווח התפעולי ברבעון השני לשנת 2024 הסתכם בכ-133 מיליון שקל, בהשוואה לכ-76 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-75%.
הרווח הנקי לרבעון השני לשנת 2024 הסתכם בכ-81 מיליון שקל, בהשוואה לכ-63 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. על פי החברה העלייה, נובעת מעלייה ברווח התפעולי. 
היקף הנכסים המנוהלים בתום הרבעון השני של שנת 2024 עמד על כ-296.1 מיליארד שקל, בהשוואה להיקף נכסים בסוף שנת 2023, בסך של כ-268.8 מיליארד שקל. לאחר פרסום הדו"ח מיטב הודיעה שתחלק כ-20 מיליוני ש"ח דיבידנד לבעלי המניות בחברה.
אילן רביב, מנכ"ל מיטב בית השקעות, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר: "גם ברבעון הנוכחי ממשיכה מיטב בצמיחה אורגנית חזקה ומציגה רבעון שיא, כאשר הגידול בהכנסות וברווחיות נובע מצמיחה במירב פעילויות החברה. הרבעון השני מייצג את קצב ההכנסות והרווח הנוכחי של החברה כאשר מספר גורמים בעלי אופי חד פעמי נטרלו אחד את השני".
רביב, המשיך בדבריו ואמר: "במגזר חיסכון ארוך טווח אנחנו ממשיכים לעלות בהיקף הנכסים המנוהל וקצב ההכנסות השנתי עומד על כ-600 מיליון שקל. היקף הנכסים במגזר זה גדל הן בזכות התשואות, הן בזכות הגיוסים והן בזכות הפקדות הלקוחות שבפנסיה בלבד חצו את ה-600 מיליון שקל לחודש".
רביב, סיכום וציין כי: "בחבר הבורסה אנחנו מציגים רבעון נוסף של צמיחה מואצת כאשר מתחילת השנה גויסו כ-14,000 לקוחות ובתום הרבעון מעניק חבר הבורסה שירות לכ-77,000 לקוחות. גם מגזר האשראי מציג צמיחה אורגנית נאה שלהערכתי צפויה אף להתחזק גם אם נצליח בתכניתנו לאחד את הפעילויות וגם כחברות אשראי נפרדות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה