השוק

החטיף האהוב ביותר בעולם נמכר: מי רכש ב-29 מיליארד דולר?

חברת קלנובה המייצרת את החטיף האהוב פרינגלס, הגיעה עם חברת מארס להסכמות בנוגע לרכישתה על ידי מארס בסכום מטורף של 29 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
פרינגלס ומארס (צילום shutterstock)
חברת מארס, היא יצרנית של כמה מהחטיפים האהובים והנמכרים ביותר בעולם כמו השוקולדים סניקרס ו-M&M, נחשבת לאחד העסקים המשפחתיים הגדולים ביותר בעולם, כאשר היא מעסיקה מעלה 150,000 עובדים ומבצעת מכירות בסכום של כ-50 מיליארד דולר בשנה.
היום (רביעי) פורסם בכלי התקשורת פייננשל טיימס כי מארס הגיעה להסכמות בנוגע לרכישת חברת קלנובה, שמייצרת את החטיף האהוב והמוכר ברחבי העולם, חטיף תפוחי האדמה פרינגלס, בסכום עתק בגובה 29 מיליארד דולר. זאת כאשר על פי הדיווח, היא הסכימה גם לקחת על עצמה חובות בסך 6 מיליארד דולר.
קלנובה היא חברה שנוצרה בשנת 2023, והיא גלגול של חברת קלוגס, מותג הדגנים המסוכרים האהוב, שהחליטה להפריד את חטיבות דגני הבוקר והחטיפים שלה. קלנובה נחשבת ככזו שצלחה באופן יחסי את ההאטה במכירות הכללית בארצות הברית, ושמרה על הרף השנתי שלה.
העסקה צפויה להיחתם בקרוב, על פי הדיווח, אך צפויה בהמשך לעמוד מול חסמים לא פשוטים, לאור הגישה הנוקשה של ממשל ביידן למיזוגי ענק בשוק ולחברות אשר הופכות למונופולים, ומשתלטות על השוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המחיר שלו כבר הספיק לעלות בארץ. (ל"ת)
    רם 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור