השוק

וולט חושפת: אלו המוצרים המבוקשים ביותר מיום חמישי, ומה המנה הפופולרית?

אפליקציית המשלוחים הפופולרית וולט חושפת מה קרה להזמנות בישראל מאז יום חמישי האחרון; לא תופתעו מעלייה בקצב לא שגרתי בהזמנות של מים, נייר טואלט וכן הלאה ובאופן מפתיע יש גם ירידה חדה בהזמנות של מספר מוצרים; הפרטים המלאים
ניצן כהן |  1
שליח וולט (צילום יח"צ)
אפליקציית המשלוחים הפופולרית בישראל - וולט חושפת היום איך השתנו הרגלי הצריכה של הישראלים מאז יום חמישי האחרון עם ההחרפה במצב הביטחוני. אם כן מהנתונים עולה כי עלייה של 140% נרשמה ברכישת שימורי טונה בשמן, תירס וחמוצים.  עלייה של 50% ברכישת מים, גידול של 50% בהזמנת נייר טואלט וגידול של 20% בהזמנת מוצרים בפיקוח.
בקטגוריית חטיפים ומתוקים נרשמה עלייה של 260% בהזמנת גלידה. גידול של 46% בחטיפים מלוחים כמו במבה, ביסלי ודובונים . גידול של 20% בממתקים וסוכריות כמו שוקולד פרה, קליק ועד חצות. 
מתוך נתוני קטגוריית הסופרים ב-Wolt הכוללת בין היתר רשתות כמו: שופרסל, ויקטורי, טיב טעם, רמי לוי בשכונה, מחסני השוק וסופר יודה.
בקטגוריית הפארם: נרשם ביקוש משמעותי למוצרי תינוקות עם גידול של 177% ברכישת תמ״ל ופורמולות וגידול של 80% ברכישה של טיטולים.
הישראלים מצטיידים עם מוצרים חיוניים נוספים ונרשמה עלייה של 140% בהזמנת מטענים וסוללות ועלייה של 35% בערכות ומוצרי עזרה ראשונה.
בנוסף, נרשמה עלייה של 40% בהזמנת מוצרי הרגעה טבעית וכן עלייה של 30% בתרופות ללא מרשם אותן ניתן להזמין בWolt מבתי המרקחת של רשת Be פארם. בWolt מצביעים על ירידה אופיינית בשתי קטגוריות: ירידה של 50% ברכישת קרם הגנה. ירידה של 24% ברכישת אמצעי מניעה וסיכוך.
ובמסעדות, מדווחים כי הישראלים מעדיפים להתנחם בפחמימות בזמן המתיחות. דירוג המנות הפופולריות:
1. צ׳יפס
2. המבורגר
3. פיצה
4. שניצל
5. שווארמה
6. גלידה
7. נודלס
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואם יחשפו ששליחים של וולט הם עברייני תנועה
    פיני, לא גרשון. 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא יפתיע אף אחד...
    סגור