השוק

החברה שהוקמה על שם הצעיר שנרצח בנובה - גייסה אג"ח של 705 מיליון שקל

אגרות החוב, המגובות בפקדונות שקליים,  מיועדות בעיקר לקרנות הנאמנות הכספיות, ומתאימות לאפיקים הסולידיים שהן נדרשות להחזיק. ביום רביעי התקיים בבורסה לניירות אירוע לזכרו של אביעד הלוי, שעל שמו נוסדה החברה. חיים ונציה: "זה המעט שאנו יכולים לעשות לכבודו ולכבוד משפחתו"
מערכת ice | 
הנצחת נרצחי טבח פסטיבל הנובה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
ביום רביעי התקיים בבורסה לניירות אירוע לזכרו של אביעד הלוי, 28, אנליסט בבית ההשקעות פרוקסימה שנרצח במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. האירוע נערך על רקע השלמת גיוס של כ-705 מיליון שקל באגרות חוב שביצעה חברת "אביעד פקדונות" שהוקמה על שמו. אגרות החוב, המגובות בפקדונות שקליים,  מיועדות בעיקר לקרנות הנאמנות הכספיות, ומתאימות לאפיקים הסולידיים שהן נדרשות להחזיק.
"אביעד פקדונות" הוקמה על ידי חיים ונציה ואורי רענן, הבעלים של בית ההשקעות פרוקסימה, ביחד עם שרון יגר, הבעלים של האנטר קפיטל שעוסקת בחיתום. מנכ"ל החברה הוא אלעד נומברג, ויושב ראש הדירקטוריון שלה הוא עו״ד חנן מושקוביץ. אביבית גוטהילף, מנכ"לית משותפת בבית ההשקעות פרוקסימה ואסף שחק מהאנטר קפיטל חיתום, ייעצו לחברה בכל תהליך הגיוס.

מימין לשמאל: אלעד נומברג – מנכ"ל "אביעד פקדונות", חיים ונציה – מבעלי בית ההשקעות פרוקסימה, שרון יגר – בעלים האנטר קפיטל, אורי רענן – מבעלי בית ההשקעות פרוקסימה, דסי – אימו של אביעד הלוי ז"ל, שלום מזרחי – סבו של אביעד הלוי ז"ל, חזי דין – אמן החושים ודודו של אביעד הלוי ז"ל, קובי מזרחי – דודו של אביעד הלוי ז"ל, אביבית גוטהילף – מנכ"לית משותפת בבית ההשקעות פרוקסימה (צילום: אסף לב)

חיים ונציה אמר באירוע כי "מעולם, בכל עשרות שנותי בשוק ההון, לא חשבתי שאצטרך להספיד חבר לעבודה שנרצח בידי בני עוולה רק בגלל שיצא לרקוד ולשמוח. אנו גאים ונרגשים להשיק את 'אביעד פקדונות' לכבודו ולזכרו של אביעד ושמחים על האמון ששוק ההון נתן באגרות החוב. זה המעט שאנו יכולים לעשות לכבודו ולכבוד משפחתו".

אביעד הלוי (צילום: מתן בוקרה)
באירוע השתתפו, בין השאר,  עובדי בית ההשקעות פרוקסימה, השותפים להקמת "אביעד פקדונות" בני משפחתו של אביעד הלוי ז"ל, ובכללם אמן החושים חזי דין, דודו של אביעד שהופיע בפני המשתתפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה