השוק

וורן באפט מוצף במזומנים: לאחר מכירת מניות אפל - זה הנתון המטורף

עם פרסום דוחותיה הכספיים של ברקשייר האת'ווי נרשמו 277 מיליארד דולר מזומנים לחברה. ברקשייר מכרה כ-390 מיליון מניות אפל ברבעון השני, נוסף על 115 מיליון מניות שמכרה מינואר עד מרץ. הרווח הנקי ירד ב-15% ל-30.34 מיליארד דולר לעומת 35.91 מיליארד דולר בשנה הקודמת
מערכת ice | 
וורן באפט (צילום יוטיוב/ CNBC Television)
אתמול (שישי) פורסמו דוחותיה של ענקית ההחזקות של וורן באפט, ברקשייר האת'ווי. ברקשייר מכרה כ-390 מיליון מניות אפל ברבעון השני, נוסף על 115 מיליון מניות שמכרה מינואר עד מרץ, בתקופה שבה טיפס שער מניית אפל ב-23%. היא עדיין מחזיקה בכ-400 מיליון מניות בשווי 84.2 מיליארד דולר נכון ל-30 ביוני.
על פי דיווח סוכנות הידיעות רויטרס, באפט נשאר מעריץ גדול של אפל, והצביע על כוח התימחור החזק של יצרנית אייפון ואת בסיס הלקוחות המחויב שלה. הוא אמר בכנס שהוא צופה שאפל תישאר ההשקעה הגדולה ביותר במניות של ברקשייר, אבל המכירה היתה הגיונית מכיוון ששיעור המס הפדרלי של 21% על רווחי תאגידים צפוי לגדול.
לפי הדוחות שברקשייר פרסמה בסוף הרבעון הראשון של השנה, היא מחזיקה ב-5% מהמניות של אפל אשר שוות ערך ל-177 מיליארד דולר מה שמהווה את ההחזקה הגדולה ביותר ברקשייר בפער גדול משאר ההחזקות שלה. וורן באפט הגדיל את קופת המזומנים של ברקשייר לכמעט 277 מיליארד דולר.
הרווח הנקי ירד ב-15% ל-30.34 מיליארד דולר לעומת 35.91 מיליארד דולר בשנה הקודמת, בצל עליית מחירי המניות בשתי התקופות שהזניקה את שווי תיק ההשקעות של ברקשייר, כולל אפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה