השוק

רמי לוי חושש? זה המסר שקיבלו העובדים בישראייר

המננכ"ל של לוי בחברת התעופה, אורי סירקיס הסביר במכתב: "עומד בפנינו אתגר משמעותי ביותר. עלינו להבטיח רציפות תפעולית וטיסתית בימים הבאים. ערכנו ועדכנו את תהליך ניהול הסיכונים. גיוס המילואים מתחדש, ואנו נדרש לעבוד יותר בכדי לקיים את לוח הטיסות השאפתני שלנו לחודש אוגוסט"
מערכת ice | 
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
רמי לוי וישראייר, חברת התעופה בבעלותו, נערכים לכל תרחיש.  בסיס מיוחד למטוסים בחכירה רטובה הוקם בקפריסין. על פי מכתב של אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר לעובדי החברה, שכרגע ממשיכה בפעילות השוטפת חרף האיומים מאיראן ולבנון.
סירקיס הסביר במכתב: "עומד בפנינו אתגר משמעותי ביותר. עלינו להבטיח רציפות תפעולית וטיסתית בימים הבאים. ערכנו ועדכנו את תהליך ניהול הסיכונים. גיוס המילואים מתחדש, ואנו נדרש לעבוד יותר בכדי לקיים את לוח הטיסות השאפתני שלנו לחודש אוגוסט".

כמו כן הוא ניסה להבהיר בפני העובדים כי: "כדי למנוע פגיעה בלוח הטיסות של המטוסים החכורים, בחכירה רטובה, העברנו את ה-BASE שלהם לקפריסין, ואנו מקווים שבכך נוכל להמשיך ולקיים את לוח הטיסות".
לסיום סירקיס ניסה לנטוע תקוות להמשך לעובדים בישראייר וכתב: "בימים אלו אנו נדרשים, כל אחת ואחד, לבצע צעד אחד יותר מהנדרש. יחד נבטיח לשמור על הקיים ולחזק עוד יותר את ישראייר, יחד ננצח, שנדע ימים של שקט ושלווה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה