מדדים ומחקרים
רמי לוי וישראייר בנפילה: המניה ירדה ב-14.80% מתחילת השנה
בעוד שחברת התעופה הגדולה בישראל, אל על רשמה עלייה נהדרת של 15.30% בחודש האחרון, כאשר מתחילת השנה המניה עלתה ב-44.90% עם שווי של 2.05 מיליארד שקל בסך הכל, ישראייר בכלל רשמה ירידה של 6% ביולי בשווי המניה שלה, כאשר מתחילת השנה המניה ירדה ב-14.80% עם שווי של 326.488 שקל בלבד
בעוד שחברת התעופה ישראייר, בהובלת בעל השליטה רמי לוי, בכירי החברה בחנו מקרוב את מטוסי ה-A330 של איירבוס, מהלך המסמן כוונה רצינית להיכנס לשוק הטיסות הבינלאומיות ארוכות הטווח ולמלחמה באל על על הטיסות הארוכות, נראה שבבורסה המצב בין שתי ענקיות התעופה של ישראל לא כזה דומה.
עוד ב-
בדיקה קטנה מראה שחברת התעופה שלו, השנייה בגדולה בישראל, ישראייר בכלל רשמה ירידה של 6% ביולי בשווי המניה שלה, כאשר מתחילת השנה המניה ירדה ב-14.80% עם שווי של 326.488 שקל בלבד.
היסטורית, זו אינה הפעם הראשונה שישראייר מנסה את כוחה בטיסות לארה"ב. ניסיון קודם ב-2006 הסתיים בכישלון לאחר שנתקלו בקשיים טכניים ותפעוליים. עם זאת, נראה כי הפעם החברה מגיעה מוכנה יותר, עם גב כלכלי חזק יותר ותכנון מדוקדק יותר.
המהלך של ישראייר, אם יצא לפועל, עשוי לשנות את מפת התחרות בשמי ישראל. הוא מבטיח להביא לצרכן הישראלי יותר אפשרויות בחירה ופוטנציאל להורדת מחירים בקווים פופולריים. עם זאת, האתגרים רבים - מהתמודדות עם רגולציה מורכבת ועד להתחרות מול חברות ותיקות ומבוססות. העיניים של כל תעשיית התעופה הישראלית נשואות כעת לישראייר, בציפייה לראות האם תצליח במשימה השאפתנית הזו.
היסטורית, זו אינה הפעם הראשונה שישראייר מנסה את כוחה בטיסות לארה"ב. ניסיון קודם ב-2006 הסתיים בכישלון לאחר שנתקלו בקשיים טכניים ותפעוליים. עם זאת, נראה כי הפעם החברה מגיעה מוכנה יותר, עם גב כלכלי חזק יותר ותכנון מדוקדק יותר.
המהלך של ישראייר, אם יצא לפועל, עשוי לשנות את מפת התחרות בשמי ישראל. הוא מבטיח להביא לצרכן הישראלי יותר אפשרויות בחירה ופוטנציאל להורדת מחירים בקווים פופולריים. עם זאת, האתגרים רבים - מהתמודדות עם רגולציה מורכבת ועד להתחרות מול חברות ותיקות ומבוססות. העיניים של כל תעשיית התעופה הישראלית נשואות כעת לישראייר, בציפייה לראות האם תצליח במשימה השאפתנית הזו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.ישראייר וארקיע חברות פח ללא זכות קיום! (ל"ת)כוסטס 08/2024/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.פלא שהמניע נופלת? חברה פחדיווה 08/2024/03הגב לתגובה זו1 0טיסות באיחור מטורף שירות? יש דבר כזה? היו לי מניות של ישראייר. בטחתי ברמי לוי שאם הוא נכנס מתחום המזון לתעופה, אולי יהיה הצלחה גם שם. לצערי היה צריך להשאר בתחום המזוןסגור
-
4.חברה גרועהאלי 08/2024/03הגב לתגובה זו1 0לאחר אין ספור אכזבות ושירות גרוע ללקוח התעללות בזקנים נשים וטף מבחינת ביטולים ואין סוף סיפורים חרא צף חרא צף וזו רק ההתחלהסגור
-
3.הידרדרות ונפילהדוידו 08/2024/02הגב לתגובה זו0 1מאחל לכם ב"ה רק שתפסידו כמו אי די בי ב 2006סגור
-
למה ככה הרעות הזו (ל"ת)מבין עניין 08/2024/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.נפילהנוסע מאוכזב 08/2024/02הגב לתגובה זו3 2תמשיכו במתן שרות ירוד,זלזול בלקוחות ,ובתקווה לפשיטת רגלסגור
-
1.איחולים להפסדמ זוכמיר 08/2024/02הגב לתגובה זו1 3מאחל לו לביביסט לאבד את כול מה שיש לוסגור
-
אני מרחם עליך (ל"ת)מבין עניין 08/2024/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
כי אתה מושחת ורוצה מחירים יקרים? (ל"ת)יוני 08/2024/03הגב לתגובה זו0 0סגור
מניות בולטות בת"א
- עורכ.ת תוכן לדסק חדשות - משמרות לילה כל הארץ
- עורך/ת תוכן לעולמות הכלכלה - מחלקה מסחרית תל אביב
- כתב/ת דיגטל וקריפטו המרכז
- ראש דסק תל אביב
- כתב/ת בידור ורכילות תל אביב
- כתב/ת שוק ההון תל אביב
- כתב/ת מדיני פוליטי המרכז
- רכז/ת מערכת תל אביב
- כתב/ת נדל"ן תל אביב
- כתב/ת כלכלה תל אביב
- עורכ/ת כלכלה תל אביב
- עורכ/ת תוכן לדסק חדשות תל אביב
- עורך/ת הום פייג' תל אביב
- עורכ/ת בידור ורכילות תל אביב
- מנהל/ת שיתופי פעולה ומכירות תל אביב
- כתב/ת סלבס תל אביב
- מנהל/ת משמרת לדסק חדשות תל אביב
- עורכ/ת תוכן לדסק חדשות תל אביב
לראש
העמוד
העמוד