תיירות

רמי לוי בעסקת ענק: זה המטוס החדש של ישראייר

הצעד הבא בהתרחבות של חברת התעופה הוא חכירת מטוס מחברת Sky Up האוקראינית, מהלך המשקף את ההתפתחויות המרתקות בשוק התעופה הגלובלי. Sky Up, שנאלצה להשעות את פעילותה בעקבות המלחמה באוקראינה, מצאה דרכים יצירתיות להמשיך ולפעול בזירה הבינלאומית, ושיתוף הפעולה עם ישראייר הוא חלק ממגמה זו
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום שמוליק שליש, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
חברת התעופה הישראלית ישראייר מובילה מהלך אסטרטגי משמעותי להרחבת פעילותה ושדרוג צי המטוסים שלה. במסגרת זו, החברה מתכננת להפעיל בעונה הקרובה כ-11 מטוסים, תוך שילוב מתוחכם של מטוסים בבעלות החברה, חכירות ארוכות טווח, וחכירות קצרות טווח ממגוון חברות תעופה בינלאומיות.
על פי פרסום בפספורטניוז, הצעד האחרון בהתרחבות זו הוא חכירת מטוס מחברת Sky Up האוקראינית, מהלך המשקף את ההתפתחויות המרתקות בשוק התעופה הגלובלי. Sky Up, חברה שנאלצה להשעות את פעילותה בעקבות המלחמה באוקראינה, מצאה דרכים יצירתיות להמשיך ולפעול בזירה הבינלאומית, ושיתוף הפעולה עם ישראייר הוא חלק ממגמה זו.

המטוס החכור מ-Sky Up צפוי לשרת את ישראייר ביעדים מגוונים באירופה, כולל איטליה, קפריסין, גאורגיה, פורטוגל, יוון, הונגריה וסלובניה. זהו חלק ממערך מורכב של 11 מטוסים, הכולל 3 מטוסים בבעלות ישראייר, 5 מטוסים בחכירה ארוכת טווח, ו-3 מטוסים נוספים בחכירה קצרת טווח.
מעניין לציין כי Sky Up לא מסתפקת בשיתוף הפעולה עם ישראייר. החברה חתמה לאחרונה על חוזה עם Wizz Air ההונגרית, במסגרתו שלושה ממטוסיה יוחכרו לחברה ההונגרית למשך שנה. שניים מהמטוסים הללו יפעלו מבוקרשט ומוורשה, מה שמדגים את הגמישות והיכולת של Sky Up להתאים את עצמה לתנאי השוק המשתנים.
התפתחויות אלו משקפות את הדינמיקה המורכבת של תעשיית התעופה העולמית, שבה חברות נדרשות להיות גמישות ויצירתיות כדי להתמודד עם אתגרים גלובליים ומקומיים. שיתופי הפעולה הבינלאומיים הללו לא רק מאפשרים לחברות כמו ישראייר להרחיב את פעילותן, אלא גם מספקים פתרונות לחברות כמו Sky Up, המתמודדות עם נסיבות מאתגרות במיוחד.
בעוד ישראייר ממשיכה בתנופת ההתרחבות שלה, עם תכניות לקליטת מטוסים נוספים בשבועות הקרובים, העולם צופה בעניין בהתפתחויות אלו. הן מדגימות כיצד שיתופי פעולה בינלאומיים יכולים לסייע לחברות תעופה להתגבר על אתגרים ולהמשיך לספק שירותים חיוניים לנוסעים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חובבנות עיתונאית
    יוסי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה מיימית ורדודה, אפילו את דגם המטוס לא מציינים.
    סגור