תיירות

רמי לוי וישראייר במהלך מטורף: זה השירות שיעניקו לראשונה בישראל

ראשונה, ישראייר, חברת התעופה בבעלותו של רמי לוי, מציעה פתרון ומשווקת חבילות נופש במספר יעדים שבהם ישנם בתי מלון שמגישים במסעדה ייעודית של המלונות ארוחות בוקר כשרות
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
רבים מאיתנו מקפידים לאכול ארוחות כשרות, אך כשיוצאים מחוץ לגבולות ישראל, האפשרות לאכול אוכל כשר במלונות, במיוחד באירופה, מקשות על משפחות רבות. לראשונה, ישראייר, חברת התעופה בבעלותו של רמי לוי, מציעה פתרון ומשווקת חבילות נופש במספר יעדים שבהם ישנם בתי מלון שמגישים במסעדה ייעודית של המלונות ארוחות בוקר כשרות.
כך למשל, במלון הילטון גראדן הממוקם במרכז העיר בודפשט שבהונגריה, ניתן להזמין חבילה הכוללת ארוחת בוקר במסעדה החלבית שבמלון הנקראת "תל אביב". בבורגס, עיר הנופש שבבולגריה, במלון אירופה תיהנו מארוחת בוקר במסעדת המלון "ישראל הקטנה", בורנה במלון אינטרניושנל במסעדת המלון "טחינה" תוכלו להזמין בנוסף לארוחת בוקר גם ארוחת ערב כשרה בטיביליסי במלון גלארי פאלס ובבטומי במלון קינג סלומון יגישו לכם ארוחות בוקר כשרות.
מחיר ממוצע לחבילות נופש באחד מהיעדים הנ"ל ל-3 לילות כולל ארוחת בוקר כשרה 499 דולר. בנוסף לכך, במלון אינטרנשיונל בעיר ורנה, גם היא בבולגריה, ניתן להזמין גם ארוחת ערב כשרה בתוספת תשלום של 50 דולר לאדם.
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר, מסרה: "שוק שומרי הכשרות המבלים בשנים האחרונות בחו"ל ומעוניינים באוכל כשר מבלי לסחוב אותו מהבית, גדל בצורה משמעותית, דבר שהביא אותנו לחפש פתרונות על מנת לייצר חווית חופשה קלה ונעימה יותר עבור לקוחות אלו. אנו מציעים חופשה בחו"ל עם ארוחת בוקר כשרה במספר בתי מלון עמם יש לנו הסכמים. הארוחות מוכנות במלון על ידי שפים ובפיקוח של משגיח כשרות, בדומה למלונות בישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה