השוק

הישראלית שהקימה חברה בגיל 20 גייסה 21 מיליון דולר: "מדהימה"

חברת הסטארטאפ Vee, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לניהול עמותות בארה"ב והוקמה על ידי מאי פיאמנטה, מנכ"לית החברה, שהייתה אז בת 20, השלימה תהליך פיבוט וסיבוב גיוס סיד בסך 7 מיליון דולר, בהובלת קרן TLV Partners. מאז הקמתה, גייסה החברה 21 מיליון דולר
מערכת ice |  1
מאי פיאמנטה (צילום עומר הכהן)
חברת הסטארטאפ Vee, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לניהול עמותות בארה"ב, השלימה תהליך פיבוט וסיבוב גיוס סיד בסך 7 מיליון דולר (כ-25 מיליון שקל). הסיבוב הובל על ידי קרן TLV Partners, בהשתתפות הקרנות SOMV, Oryzn Capital, מבטח שמיר, Disruption Ventures והמשקיעים הקודמים בחברה. סיבוב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-21 מיליון דולר.
Vee מפתחת AI Agents ייעודיים למלכ״רים ברחבי העולם. אלו עובדים ווירטואליים המאפשרים לארגונים להגדיל את היקף הפעילות שלהם ללא צורך בגיוס כוח אדם. כיום, הפלטפורמה מונה שני מוצרים ראשונים - עובדת וירטואלית בשם מגי שדואגת ליצירה, אוטומציה וניהול של הרשתות החברתיות של הארגונים.
לצד כלי לגיוס מענקים לעמותות בשם גראנט, המציג נתוני הצלחה זהים לליווי של אנשי מקצוע אנושיים. בעלות של פחות מ-99 דולר להגשת מענק, בהשוואה לעלות ממוצעת של 1,500 דולר שגובים אנשי מקצוע. ניתן לתקשר עם הכלים כמו עובדים אנושיים באימייל ומסרונים, הם עובדים בצורה עצמאית ופרואקטיבית כך שהעמותה יכולה להפנות משאבים גדולים יותר לקהילה ולפעילות עצמה, במקום לאופרציה.
הפלטפורמה החדשה שהושקה וגיוס ההון, מגיעים לאחר פיבוט מוצלח שביצעה החברה. Vee הוקמה במטרה לסייע לעמותות לפתח את פעילותן, על ידי חיבור בין העמותות לארגונים שרוצים לאפשר לעובדים לתרום לקהילה. הפעילות הראשונית הייתה מבוססת על עבודה ידנית ועם מהפכת ה-AI התאפשר לייעל את הפלטפורמה של Vee, כך שהיא תעניק ערך לעמותות על בסיס טכנולוגיה.
 בתוך שנה מהפיבוט, החברה משרתת מעל ל-100 לקוחות בארה״ב, בהם ארגונים מוכרים כמו Network of Jewish Human Service Agencies, Cloud Veterans, PCOSAA, Lights and Sirens ועוד. מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, Vee סיפקה את השימוש בפלטפורמה ללא תשלום ליוזמות למען החברה הישראלית בעולמות ההסברה, וגיוסי הכספים למלחמה.
תחום המלכ״רים בארה"ב מונה 1.8 מיליון ארגונים והוא הסקטור השלישי בגודלו בארה״ב אליו זורמים מעל 2.9 טריליון דולר בכל שנה. ועדיין, בשונה משווקים אחרים התחום לא עבר מהפכה טכנולוגית. שחלק גדול מתהליכי העבודה אינם מבוצעים באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, אלא באמצעות שיטות ידניות ומסורבלות המכבידות על פעולתן ודורשות משאבים רבים.
בעקבות הקורונה החלו להיכנס טכנולוגיות לענף, אולם הן מתמקדות בעיקר בפלטפורמות לגיוס כספים ולא ביעילות הארגונים. בשנתיים האחרונות החלה מגמה של מיזוגים ורכישות של חברות טכנולוגיה שפועלות בשוק בארה"ב, מה שמעיד על העניין הגובר בתחום זה ועל כמות הגיוסים הגבוהה בשנים האחרונות.
מאי פיאמנטה, מנכ״לית החברה: ״החברה עברה אבולוציה מדהימה בשנתיים האחרונות, אנחנו מאמינים שמהפכת ה-AI מייצרת הזדמנות חד פעמית הן לשיבוש של השוק אחת ולתמיד, והן לבניית חברה גדולה שתעשה שינוי אמיתי עבור מלכ״רים.״
לדברי איתן בק, מייסד ושותף-מנהל בקרן TLV Partners: "אנחנו מאמינים ביכולת של AI Agents לשנות את תחום ניהול המלכ״רים, לטפל במשימות מורכבות ולייעל תהליכים, כדי לאפשר למלכ״רים להתמקד במשימתם העיקרית - עשיית טוב בעולם. מאי והצוות של Vee פועלים בתחום הזה מספר שנים. עם התפתחות טכנולוגיות ה-AI האחרונות הם הבינו מהר את הצורך ואת היכולת לפתח מוצרים כאלה והשיגו תוצאות עסקיות מרשימות תוך זמן קצר”.
Vee הוקמה בשנת 2020 ומובלת על ידי מאי פיאמנטה, מייסדת-משותפת ומנכ״לית, אבי אמור, מייסד-משותף וסמנכ״ל אופרציה, עידן טובי, סמנכ"ל טכנולוגיות ונועם מנדלסון, סמנכ"ל מכירות וצמיחה. בחברה מועסקים 20 עובדים, רובם במשרדים ברמת גן והשאר במיאמי. ההון שגויס ישמש להגדלת צוותי הפיתוח על מנת להגדיל את היצע הפתרונות שמציעה החברה לעמותות, לצד הרחבת צוותי המכירה והשירות עם הגידול הצפוי בכמות הלקוחות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופה
    אייל 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על האומץ וההצלחה בעיניי את אלופה
    סגור