השוק

בליידריינג'ר מגייסת 6 מיליון שקל: "הצלחה גדולה במצב השוק הנוכחי"

בליידריינג'ר גייסה כ-6.4 מיליון שקל - בפרמיה של 55% מעל מחיר השוק.  עודד פרוכטמן, מנכ"ל בליידריינג’ר: "מדובר בהצלחה גדולה במצב השוק הנוכחי המאתגר, הן בשל המצב הביטחוני בישראל והן לאור תנאי השוק הסולארי"
 
מערכת ice | 
פאנל סולארי (צילום unsplash)
חברת בליידריינג'ר, ספקית שירותים ופתרונות לשוק הסולארי, השלימה בהצלחה הנפקת לציבור של מניות וכתבי אופציה במסגרתה גייסה כ-6.35 מיליון שקל לפי מחיר אפקטיבי של 81 אגורות למניה, המשקף פרמיה של 55% על מחיר השוק טרם פתיחת המסחר אתמול שעמד על 57.9 אגורות. מקרב הציבור בית ההשקעות מיטב השתתף בהנפקה. 
במסגרת ההנפקה הוקצו 1,270 יחידות, כאשר כל יחידה כוללת 5,555 מניות ו-2,760 אופציות. מחיר המניה בהנפקה נקבע, כאמור, על 90 אגורות, בשווי יחידה של 4,999.5 שקל. את כתבי האופציה ניתן לממש במשך שנתיים לפי מחיר מימוש של 110 אגורות לאופציה, כך שבמימוש מלא תגייס החברה 3 מיליון שקל נוספים. בסך הכול, מהנפקת 1,270 יחידות גייסה החברה לקופתה ברוטו כ - 6.35 מיליון שקל.
בליידריינג'ר פיתחה את תוכנת DeepSolar שמספקת שירותי ניטור ואנליזה לשדות סולאריים. מלבד ההנפקה, בליידריינג'ר השלימה לאחרונה מהלך אסטרטגי נוסף כאשר מיזגה לתוכה את חברת סולאר דרון, שפיתחה מטען ייעודי (מטע"ד) לרחפנים שמיועד לניקוי פאנלים סולאריים באזורים מורכבים. החברה, שהוקמה בשנת 2021, נחשבת לחלוצה ומובילה עולמית בפיתוח מערכות המבוססות על טכנולוגיות מתקדמות ביניהן בינה מלאכותית, למידת מכונה ועוד שמגדילות משמעותית את יעילות המתקנים הסולאריים, מייעלות את תפעול הנכסים, חוסכות בכוח אדם וכך מפחיתות עלויות ומעלות שיעורי רווחיות.
המיזוג בין שתי החברות מאפשר שילוב טכנולוגי בין התוכנה לרחפן המנקה, ויאפשר למכור חבילת שירות מקיפה יותר לכל לקוח. המטע"ד של סולאר דרון יחד עם תוכנת DeepSolar יובילו את תחום מקסום הפקת האנרגיה הירוקה מפאנלים סולאריים על ידי ניקוי באמצעות רחפן, ניטור ודיאגנוסטיקה.
עודד פרוכטמן, מנכ"ל בליידריינג’ר, מסר: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה ובפוטנציאל שלה. מדובר בהצלחה גדולה במצב השוק הנוכחי המאתגר, הן בשל המצב הביטחוני בישראל והן לאור תנאי השוק הסולארי. יחד עם זאת, אנו בטוחים כי הפתרונות הטכנולוגיים והסינרגיה בין בליידריינג'ר וסולאר דרון מייצרים פוטנציאל עסקי רב בתחום הסולארי, וכי המשאבים שגויסו כעת יסייעו לנו לממש את התוכנית האסטרטגית לצמיחה בשוק המקומי והבינלאומי גם יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה