השוק

בוליגו קפיטל משקיעה 23 מיליון דולר: כל הפרטים על העסקה החדשה

בוליגו רוכשת מרכז מסחרי בגודל של כ-270 אלף ר"ר במדינת טנסי ונכס תעשייה בהיקף של כ-138 אלף ר"ר בפנסילבניה בהשקעה של כ-23 מיליון דולר הון עצמי
מערכת ice | 
איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל (צילום אושרית חכמון, freepik)
חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל (Buligo Capital) מדווחת על השלמת שתי עסקאות לרכישת מרכז מסחרי ונכס תעשייה בארה"ב בהיקף השקעה מצטבר של כ-23 מיליון דולר הון עצמי. מתחילת השנה השלימה בוליגו שורה של עסקאות לרכישה וייזום נכסי נדל"ן בארה"ב בהיקף מצטבר של כ-288 מיליון דולר, תוך ניצול חלון ההזדמנויות לרכישת נכסים במחירים אטרקטיביים.
בוליגו מדווחת כי השלימה את העסקה לרכישת המרכז המסחרי Oakwood Commons במדינת טנסי הכולל כ-270 אלף ר"ר. חלק ההון העצמי בעסקה עומד על כ-16 מיליון דולר. בוליגו עצמה תשתתף בהשקעה בהיקף של כ-5% מההון העצמי, כ-0.8 מיליון דולר. במקביל, בוליגו גם השלימה עסקה נוספת לרכישת נכס התעשייה East Pointe Drive 5 במדינת פנסילבניה, בהשקעה של כ-6.6 מיליון דולר הון עצמי. גם כאן, בוליגו תשקיע ישירות בנכס, בשיעור של כ-5% מהיקף ההון העצמי.
מתחילת השנה בוליגו ביצעה 7 עסקאות חדשות בארה"ב, והרחבת עסקה קיימת, בהיקף כולל של כ-288 מיליון דולר, כאשר אחת העסקאות החדשות כוללת כניסה ראשונה של בוליגו לתחום מגורי הסטודנטים בארה"ב, עם הקמה של קמפוס מעונות סטודנטים חדש באוניברסיטת ג'ורג'יה סאות'רן. 
איתי גורן, מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל: "בוליגו ממשיכה להרחיב את פורטפוליו הנכסים ולנצל הזדמנויות רכישה בשוק הנדל"ן בארה"ב. סקטור נכסי התעשייה מציג שיעורי צמיחה גבוהים וביקושים חזקים, ואנו פועלים להמשיך להרחיב את מגוון הנכסים שלנו בסקטור" .
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה