השוק

בוליגו קפיטל עושה זאת שוב: העסקה שתניב לחברה כ-38 מיליון דולר

חברת "בוליגו קפיטל" מודיעה כי מכירת מקבץ הדיור 430 Ascent הכולל 319 יחידות דיור המממוקם בפנסילבניה, הושלמה. זהו המימוש הראשון של החברה לשנת 2024 ועל פי ההערכות, היא צפויה ליהנות מדמי הצלחה של כ-1.3 מיליון דולר

מערכת ice | 
איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל (צילום אושרית חכמון, freepik)
בוליגו קפיטל, חברת השקעות הנדל"ן, מכריזה היום (ראשון) על השלמת מכירת מקבץ הדיור 430 Ascent הכולל 319 יחידות דיור בפנסילבניה, ארה"ב. לטענת חברת השקעות הנדל"ן, מדובר במימוש הראשון של "בוליגו קפיטל" בשנה, כאשר בעקבותיו זו צפויה ליהנות מסכום של כ-1.3 מיליון דולר. 
היקף ההון המנוהל על ידי "בוליגו קפיטל" עמד בסוף השנה על כ-1.2 מיליארד דולר. על פי הערכת החברה, העסקאות הקיימות יניבו לה דמי הצלחה בטווח של לכל הפחות בין 93-127 מיליון דולר בשנים הקרובות.
ההון העצמי שהושקע על ידי השותפים המוגבלים בעסקה הסתכם בכ-21 מיליון דולר. תזרים המזומנים החופשי מעסקת המכירה, בצירוף החלוקות השוטפות למשקיעים, הסתכם בכ-38.1 מיליון דולר, שמשקפת תשואה שנתית (IRR) של כ-12% ומכפיל הון של כ-1.8 לשותפים המוגבלים, לאחר ניכוי דמי הצלחה ולפני מס.
מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, איתי גורן, התייחס להישג החברה וציין: "גם בשוק מאתגר, בוליגו מצליחה לבצע מימושים איכותיים שיוצרים רווח משמעותי לנו ולמשקיעים. בוליגו תמשיך לפעול לניצול חלון ההזדמנויות ההיסטורי בשוק הנדל"ן בארה"ב". 
מתחילת השנה בוליגו ביצעה חמש עסקאות חדשות בארה"ב, והרחבת עסקה קיימת, בהיקף כולל של כ-239 מיליון דולר, כאשר אחת העסקאות החדשות כוללת כניסה ראשונה של בוליגו לתחום מגורי הסטודנטים בארה"ב, עם הקמה של קמפוס מעונות סטודנטים חדש באוניברסיטת ג'ורג'יה סאות'רן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה