נדל"ן ותשתיות

בוליגו קפיטל בעסקה משמעותית בארה"ב: "הזדמנויות בשוק הנדל"ן"

החברה רוכשת את מתחם המולטי פמילי Fitzroy במדינת טנסי בהשקעה של כ-22 מיליון דולר הון עצמי. המתחם כולל 240 יחידות דיור. מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, איתי גורן: "על רקע הציפייה להורדות ריבית מצד הפד, שוק המולטי פמילי ממשיך להיות יעד השקעה מוביל של גופים מוסדיים ופרטיים"
מערכת ice | 
איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל (צילום אושרית חכמון, freepik)
חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל (Buligo Capital) ממשיכה בתנופת העסקאות מתחילת 2024 עם עסקה לרכישת מתחם המולטי-פמילי Fitzroy במדינת טנסי ארה"ב, שכולל 240 יחידות דיור. עסקה זו מתווספת לעסקה עליה דיווחה בוליגו בחודש פברואר, עם כניסה ראשונה להשקעה בתחום מגורי הסטודנטים בארה"ב, בהשקעה של כ-28 מיליון דולר.
חלק ההון העצמי בעסקה לרכישת Fitzroy יעמוד על כ-21.7 מיליון דולר, כאשר בוליגו תשתתף בהשקעה כ-LP, בהיקף של כ-4.3% ובהיקף של כמיליון דולר. במקביל, בוליגו תהיה זכאית לעמלת עסקה, דמי ניהול, ודמי הצלחה בפרויקט. התמורה המיידית בגין עמלת העסקה היא כ-0.5 מיליון דולר.
מתחם המולטי פמילי Fitzroy הוא מקבץ דיור A-Class שנבנה בשנת 2021, וממוקם באחד הפרברים המתפתחים ביותר של נאשוויל. המתחם כולל כ-240 יחידות דיור ומגוון מתקנים ושירותים איכותיים לרבות בריכה, מועדון דיירים, מרכז כושר חדיש, מטבח חיצוני ומתקני גריל, ועמדות טעינה לרכבים חשמליים. איזור נאשוויל, טנסי חווה צמיחת אוכלוסייה מרשימה של 69% בין השנים 2010-2022, כאשר היעדר מיסוי מדינתי על הכנסה מהווה תמריץ חזק להמשך הגירה חיובית.

מתחם FITZROY (צילום: יח"צ)
איתי גורן, מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל: "על רקע הציפייה להורדות ריבית מצד הפד, שוק המולטי פמילי ממשיך להיות יעד השקעה מוביל של גופים מוסדיים ופרטיים. עסקת Fitzroy היא הוכחה מצוינת ליכולת ולמומחיות של בוליגו באיתור הזדמנויות השקעה אטרקטיביות בשוק הנדל"ן בארה"ב".
השקעה ראשונה במגורי סטודנטים
לפני כשבוע דיווחה בוליגו על השקעה ראשונה שהיא מובילה בתחום הצומח של מגורי סטודנטים בארה"ב, בהשקעה של כ-28 מיליון דולר הון עצמי. בוליגו, יחד עם שותף מקומי בארה"ב, Rael Development Corporation שמתמחה בתחום, יוזמת הקמה וניהול של קומפלקס מגורי סטודנטים הכולל 291 יחידות דיור ו-694 מיטות סטודנטים, בקמפוס הראשי של האוניברסיטה הדרומית של ג'ורג'יה.
הקומפלקס יכלול מרחבים משותפים רבים, כולל בריכת שחייה ומועדון על גג הבניין שצופה על הקמפוס, חדר כושר, פינות ישיבה ופינות לימוד. חלק ההון העצמי (100%) בפרויקט הוא כ-28 מיליון דולר, כאשר בוליגו עצמה צפויה גם להשתתף בהשקעה כ-LP. האכלוס בפרויקט צפוי להתחיל בחודש אוגוסט 2025 עם השלמת ההקמה.
 
ממועד הקמתה, בוליגו רכשה ויזמה מעל 140 נכסים, לבד וביחד עם שותפיה המקומיים, בהיקף כולל של מעל 4.1 מיליארד דולר. מתוכם, בוליגו מימשה מעל 60 נכסים בעבור תמורה כוללת של יותר מ-1.7 מיליארד דולר, במכפיל הון ממוצע (נטו למשקיעי החברה) של מעל x2.1 ובתשואה שנתית ממוצעת (IRR) של מעל 28%.
בוליגו מתמחה בהשקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, שכוללות מקבצי דיור (מולטי-פמילי) מרכזים מסחריים, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה ובתי אבות באזורי צמיחה, בעיקר בדרום-מזרח ארה"ב, ובמדינות ההרים במערב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה