נדל"ן ותשתיות

השקעה של 28 מיליון דולר: זה המהלך הענק של חברת "בוליגו קפיטל"

חברת "בוליגו קפיטל" מודיעה על ייזום הקמת מגורי הסטודנטים בארה"ב בהשקעה של 28 מיליון דולר. במסגרת הפרויקט, יוקמו 291 יחידות דיור. איתי גורן, מנכ"ל החברה: "בוליגו ממשיכה להרחיב את הפעילות ולהציע למשקיעים הזדמנויות השקעה מגוונות בארה"ב" 

מערכת ice | 
הדמיה של הפרויקט (צילום יח"צ)
חברת "בוליגו קפיטל", שביצעה השקעות בהיקף של יותר מ-4.1 מיליארד דולר במקבצי דיור, מרכזי לוגיסטיקה ותעשייה, בתי אבות ומרכזים מסחריים, הודיעה היום (רביעי) כי היא מבצעת השקעה ראשונה בתחום מקבצי דיור לסטודנטים.
על פי חברת "בוליגו קפיטל", היקף ההון העצמי בפרויקט המבורך שיכלול כ-700 מיטות סטודנטים באוניברסיטה הדרומית של ג'ורג'יה צפוי להסתכם כ-28 מיליון דולר. איתי גורן, מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, בירך על ההשקעה החדשה בתחום יחידות הדיור לסטודנטים: "בוליגו ממשיכה להרחיב את הפעילות ולהציע למשקיעים הזדמנויות השקעה מגוונות בארה"ב. תחום מגורי הסטודנטים נהנה מרוח גבית חזקה עם כניסה של גופים מוסדיים לתחום, ויתרום לגיוון הפורטפוליו של בוליגו"
 


 
כידוע, "בוליגו קפיטל" הינה חברת השקעות הנדל"ן, אשר מקדמת פרויקטי השקעות בתחום הנדל"ן בארה"ב. במסגרת הפרויקט המדובר שאותה היא מובילה יחד עם חברת "Rael Development Corporation" שמתמחה בתחום, יוקמו 291 יחידות דיור ו-694 מיטות סטודנטים, בקמפוס הראשי של האוניברסיטה הדרומית של ג'ורג'יה.


על פי דיווחי Blackstone  ל-NYSE, במסגרת העסקה שהיקפה נאמד בכ-12.8 מיליארד דולר רכשה חברת Blackstone פורטפוליו הכולל 166 נכסים של מגורי סטודנטים ברחבי ארה"ב. כאמור, הפרויקט המדובר אינו הפרויקט הראשון של חברת בוליגו קפיטל. ממועד הקמתה, רכשה ויזמה החברה מעל 140 נכסים, לבד וביחד עם שותפיה המקומיים, בהיקף כולל של מעל 4.1 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה