השוק

"כשרמי לוי יעלה מחיר אחשוב על זה": השיחות הבעייתיות נחשפות

על פי רשות התחרות, באוקטובר 2021 רביד התערב במחירי המכירה לצרכן של מוצרי בית השיטה אצל קמעונאים אחרים. רביד הגיב לבקשות העלאת המחיר באמרו בין היתר: "אח שלי היקר, אורי. כשרמי לוי יעלה מחיר אני יחשוב על זה, כשיוחננוף יעלה מחיר אני גם יחשוב על זה, רק ששני המחבלים יעלו"
מערכת ice |  3
רמי לוי אייל רביד ויקטורי (צילום יונתן זינדל פלאש 90 מגמה אימג'ס)
לאחר שרשות התחרות זימנה את אייל רביד, מנכ"ל ובעלי רשת הקמעונאות ויקטורי, יחד עם מנהלים ברשתות יוחננוף וסופר ברקת, לשימוע לפני הגשת כתב אישום בשל חשד להסדרים כובלים בענף המזון, וכן חשדות להתערבות מצד רביד אצל ספקים במחירים לצרכן של קמעונאים אחרים, נחשפו תמלילים שאומר רביד דברים קשים נגד המתחרה הגדול שלו רמי לוי, שעל אחד העימותים החריפים שלהם פרסמנו בעבר בלעדית.
על פי כתב החשדות בחלק זה, בשלושה מקרים שונים רביד פנה לספקים שונים וביקש מהם לגרום להעלאת המחירים לצרכן של מוצריהם אצל קמעונאים אחרים. להלן פירוט המקרים המופיעים בכתב החשדות: בחודשים מאי – אוגוסט 2021 רביד התערב מספר פעמים במחירים לצרכן של מוצרי שסטוביץ' ברשתות רמי לוי ויוחננוף. במסגרת זו אמר רביד לנציגי שסטוביץ כי רמי לוי "מקלקל" ו"הורס" לשסטוביץ' את השוק כאשר הוא מוכר במחירים זולים. רביד אף ציין ששסטוביץ' צריכה "להשבית" את רמי לוי ואף הפציר בשסטוביץ' שלא תספק מוצרים לרמי לוי בשל מחיריו הזולים.

כמו כן, על פי חשד זה, באוקטובר 2021 רביד התערב במחירי המכירה לצרכן של מוצרי בית השיטה אצל קמעונאים אחרים. בית השיטה ביקשה באותה עת להעלות את מחירי המכירה של מוצריה לקמעונאים. רביד הגיב לבקשות העלאת המחיר באמרו בין היתר: "אח שלי היקר, אורי. כשרמי לוי יעלה מחיר אני יחשוב על זה, כשיוחננוף יעלה מחיר אני גם יחשוב על זה... ".
בהודעה אחרת כתב רביד לנציג בית השיטה שהלוואי שיעלה את המחיר ב-20%, "רק ששני המחבלים יעלו", כשכוונתו לרשתות רמי לוי ויוחננוף. כשביקש ממנו נציג בית השיטה להתאזר בסבלנות בנוגע להעלאת המחירים לצרכן, כתב לו רביד שאם "המחיר לא למעלה, אני אומר לך ביי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין על רמי לוי. היחידי שבאמת תחרותי. (ל"ת)
    יונתן 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מזעזע
    מחבלים ? 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנכל ויקטורי קורא לאחרים מחבלים ומכריח דיעלו מחירים ?
    סגור
  • 1.
    וזה האיש החביב על קרן מרצינו שמתארח אצלה קבוע
    מיק 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וקרן מציגה אותו כאביר הצרכנים ופרשן לענייני צרכנות. ממש פילנטרופ בושה קרן- בושה!!!
    סגור