השוק

איתן יוחננוף מסתבך בגדול: תיאם מחירים עם אייל רביד?

רשות התחרות שוקלת להגיש כתב אישום נגד רשת הסופרמרקטים יוחננוף והמנכ"ל איתן יוחננוף, זאת בשל חשד לתיאום מחירים מול רשת ויקטורי והעומד בראשה, אייל רביד
מערכת ice | 
אייל רביד, איתן יוחננוף (צילום באדיבות המצולם, ויקיפדיה/ניר ודל, גבע טלמור, פלאש 90/ יוסי אלוני)
רשת הסופרמרקטים יוחננוף מסתבכת בגדול, זאת לאחר שהוציאה היום (רביעי) הודעה לבורסה לניירות ערך כי קיבלה מכתב מרשות התחרות, בו נכתב כי היא שוקלת להגיש כתב אישום נגד החברה והמנכ"ל, איתן יוחננוף, זאת בשל חשד לתיאום מחירים עם ויקטורי ואייל רביד.
בהודעה הרשמית שהוציאה החברה לבורסה נכתב כי "בהמשך לדוח מיידי של החברה מיום 16 בנובמבר 2021 וכן לאמור בסעיף 15.1 לפרק א' בדוח התקופתי של החברה לשנת 2023, מודיעה החברה, כי ביום 19 ביוני 2024, התקבל בידי החברה מכתב מאת רשות התחרות, לפיו רשות התחרות שוקלת הגשת כתב אישום, בכפוף לשימוע, נגד החברה ונגד משנה למנכ"ל החברה, מר אלעד חרזי, ומר איתן יוחננוף מנכ"ל, דירקטור ומבעלי השליטה בחברה".
החברה התייחסה בהודעה לבורסה לטענות נגדה: "כתב החשדות, בקשר עם החברה ומר חרזי, כאמור מתייחס לחשד להסדר כובל בין החברה לבין מתחרה, המהווה עבירה לכאורה על חוק התחרות הכלכלית, וביחס לחברה גם לפי חוק העונשין, יובהר כי כתב החשדות ביחס למר איתן יוחננוף הינו בגין עבירה לכאורה על סעיף 48 לחוק התחרות הכלכלית, אשר עניינו אחריות מנהל למניעת עבירה בלבד".
לסיום נמסר: "על-פי מכתבי היידוע כאמור, ניתנה לחברה, ולה"ה יוחננוף וחרזי הזכות להשמיע את טענותיהם בעל-פה ובכתב ולנמק מדוע יש להימנע מהגשת כתב אישום נגדם. למען הסר ספק, יובהר כי טרם הוחלט על הגשת כתבי אישום כנגד החברה או מי מנושאי המשרה הנזכרים לעיל וכי החלטה כאמור כפופה לשימוע כאמור לעיל. בהתבסס, בין היתר, על עמדת יועציה המשפטיים של החברה, סוברת החברה כי יש לה טענות טובות ביחס לאמור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה