השוק

ויקטורי מסתבכת בענק: כתב אישום חמור יוגש נגד אייל רביד?

רשות התחרות הודיעה לרשת ויקטורי ולבעלים אייל רביד, כי היא שוקלת להגיש כתב אישום נגד החברה והעומד בראשה, זאת בחשד להתערבות במחיר לצרכן ולהסדר כובל עם רשת יוחננוף, במסגרתו הם חשודים כי תיאמו מבצעים זה עם זה
מערכת ice |  11
אייל רביד מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום באדיבות המצולם, פלאש 90/ יוסי אלוני)
ויקטורי, רשת הסופרמרקטים שבבעלותו של אייל רביד, מסתבכת בענק, אחרי שהודיעה היום (רביעי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי קיבלה מכתב מרשות התחברות, לפיו היא צפויה בקרוב להגיד כתב אישום נגד הרשת והבעלים שלה, זאת בגין חשד להתערבות במחיר ולהסדר כובל.
לגבי החשד להתערבות במחיר, נודע כי רשות התחרות בודקת חשדות לפיהן אייל רביד ואיתן יוחננוף, המנכ"ל וחלק מבעלי השליטה ברשת הסופרמרקטים יוחננוף, תיאמו מחירים ומבצעים זה עם זה.
בהודעה הרשמית שהוציאה לבורסה נכתב כי "בהמשך לדוחות מיידיים של החברה מיום 10 בנובמבר 2021, מיום 14 ביוני 2023, מיום 20 בדצמבר 2023 ומיום 1 במאי 2024 מודיעה החברה, כי ביום 19 ביוני 2024, התקבל בידי החברה מכתב יידוע שני מאת רשות התחרות, לפיו לאחר בחינת חומר הראיות, רשות התחרות שוקלת להגיש כתב אישום כנגד החברה, בכפוף לשימוע, בגין החשדות המנויים ב-"כתב החשדות" שצורף למכתב היידוע השני".
עוד נכתב בהודעה שהוציא לבורסה כי "הודעה דומה נמסרה גם למר אייל רביד, מבעלי השליטה בחברה, המכהן כדירקטור וכמנכ"ל החברה. כתבי החשדות כאמור מתייחסים לחשד להתערבות במחיר לצרכן של מוצרים הנמכרים אצל מתחרים ולחשד להסדר כובל בין החברה לבין מתחרים, המהוות עבירות לכאורה בהתאם לחוק קידום התחרות בענף המזון, התשע"ז-2014, לחוק התחרות הכלכלית, התשמ"ח-1988, וביחס לחברה גם לפי חוק העונשין, התשל"ז-1977".
לסיום נכתב: "על-פי מכתבי היידוע כאמור, ניתנה לחברה ולמר אייל רביד הזכות להשמיע את טענותיהם בעל-פה ובכתב ולנמק מדוע יש להימנע מהגשת כתב אישום נגדם. למען הסר ספק, יובהר כי טרם הוחלט על הגשת כתבי אישום כנגד מי מהאמורים לעיל וההחלטה בנושא כפופה לזכות השימוע כאמור לעיל. עמדת החברה, בהסתמך על יועציה המשפטיים, כי עומדות לחברה ולמר רביד טענות טובות ביחס לנטען כלפיהם".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    יאללה לכלא במדי אסיר לכמה שנים, יא' עושק במצב מלחמה (ל"ת)
    יששכר 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    Carrefour
    רוני 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי בסניף יד אליהו.. מתחת לבית גיל הזהב.. וואלה המחירים שם סבירים ביותר. יש מבצעים.. בינתיים הם נותנים פייט לויקטורי ולרמי לוי.
    סגור
  • 7.
    סתם קישקוש . אין אינטרס לויקטורי לתאם עם יוחננוף
    דודי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי שמכיר יודע שיש בין הרשתות מלחמה ענקית . גם עם קניין של רשת מאיים על ספק ודורש הנחה או מחיר כמו של כזה או אחר.. זה רק שיטת סחר או דרך לקבל הנחה נוספת שבדרך כלל עוברת לצרכן. גם האימרה שקודם האחרים יעלו זה לטובת הצרכן בעצם הרכש של הרשת מנסה לעכב את עליות המחיר וגם זה לטובת הצרכן.. מוזר הטענה האחרת
    סגור
  • 6.
    עשירים מגעילים
    יהודי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגעילים לא יודעים מה זה קושי... מרשים לעצמם לדפוק את הקונים, לא לקנות מהם
    סגור
  • 5.
    ויקטורי
    מני 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שישלמו ביוקר כמו שהם ייקרו את המחירים
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    אלקטרה אוכלת את כל השוק
    מגלה הכל 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איך אתם לא פועלים נגד אלקטרה איך יתכן חברה שעסקה במיזוג פתאום שולטת בכל התחזוקות ,בבניה , במים , בחשמל, בסולארי , במעליות , בתחבורה , באספקת כוח אדם לשירותי רפואה בכל חור היא נכנסת ומונעת תחרות חייבים להפסיק לה את כל הפעילות להשאיר אותה רק עם מעליות ומיזוג שזה מקור עיסוקה
    סגור
  • עסקים
    אחד שמבין 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שום הצדקה לשטויות שנכתבו כאן , אם לחברה יש כסף ורצון להשקיע בדברים מניבים זכותם ! ! !
    סגור
  • 3.
    בואו תוסיפו עוד כתב אישום.
    נ.ש. 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בעקבות חשד שעלה אצל קב"ט הרשת מולי בסניף פארק המדע ברחובות בזמן שלא הוגש לי חשבון על הקניות שביצעתי בקופה בעקבות תקלה טכנית הכריח אותי הקב"ט משה לשלם סכום כפול על המוצר שלא שולם עבורו. פניתי בטענות קשות לקב"ט האחראי בעקבות התנהלות הקב"ט בסניף שאף איים בהרמת ידיים כשדרשתי מאטחר יותר את פרטיו לצורך הגשת תלונה במשטרה. באמצעות עובדת בסניף התברר לי כי תפס חשודה על אי תשלום כלשהו וחייב אותה לשלם סך של 11,700 ש"ח - אחרת איים להגיש תלונה במשטרה. הקב"ט הראשי תומר התנער מחובתו לפטר את העובד בגין המעשה הפלילי שביצע כשופט כתליין וכמוציא לפועל. הוא אף סירב למסור לי את פרטיו וחסם אותי בנייד שלו. רשת ויקטורי הפכה לרשות המחוקקת ? הפכה לרשות השופטת? באיזה זכות היא מבצעת מעשה פלילי וגובה כספים במרמה ובעושק ? אני מתכוון להגיש תלונה במשטרת רחובות בגין כך.
    סגור
  • 2.
    העין הגדולה של בעלי ההון
    Usa 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עושקים יום יום את הציבור במחירים המטורפים ברשתות השיווק אך עינם כל כך לא שבעה ו הם כ"כ רוצים עוד ועוד . מגיע להם עונש חמור במיוחד על תיאום מחירים ופגיעה בתחרות
    סגור
  • 1.
    ויקטורי במתחם רפאל בקרית מוצקין מלוכלכת ברמות על (ל"ת)
    משרד הבריאות!!!!!!!! 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • השירותים מקום להיום במוצקין
    ויקטורי מלוכלכת מאוד 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המוצרים לא תריים. כול החנות לא נעים לקנות בו.
    סגור